|
کدخبر: 184730

ممنوعیت واردات برنج لغو شد؟

دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: ممنوعیت برقرار است و فقط بخشی از کالاهایی که قبل از ۱ تیر وارد کشور شده و به علت تعطیلی کرونا ترخیص نشده است برای ترخیص این کالاها مانعی وجود ندارد.

اصناف ممنوعیت واردات برنج لغو شد؟

درباره خبر لغو ممنوعیت واردات فصلی برنج گفت: لغو ممنوعیت واردات برنج صحت ندارد، زیرا این سند منتشرشده برای یک ماه قبل است.

دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: یک ماه قبل جلسه‌ای با تنظیم بازار داشتیم که با لغو ممنوعیت موافقت کردند، ولی تصمیم نهایی را به جهاد کشاورزی سپرده‌اند و جهاد کشاورزی نیز پاسخی نداده است، پیگیری‌های زیادی کردیم.
 
وی افزود: این سند برای یک ماه پیش است که دست‌به‌دست شده و تنظیم بازار استناد به این سند کرده است، ولی دقت نکردند که در این سند آورده شده که بررسی و نظر نهایی با جهاد کشاورزی است.
 
دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: اخیراً نیز مکاتبه‌ای کرده‌اند و اعلام شد حالا که ممنوعیت‌ها برداشته نشده حداقل به خاطر مشکلاتی که در تأخیر واردات داریم و ممکن است بخشی از محموله‌هایی که قبل شروع دوره ممنوعیت وارد کشور شده و ترخیصشان به دوره قبل ممنوعیت برمی‌گردد وارداتشان بلامانع باشد.
 
کشاورز بیان کرد: این نشان‌دهنده این است که ممنوعیت‌ها برقرار است و فقط بخشی از کالاهایی که قبل از یکم تیر وارد کشور شده و به علت تعطیلی کرونا ترخیص نشده است برای ترخیص  این کالاها مانعی وجود ندارد.
منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها