|
کدخبر: 183528

آخرین مهلت رجیستری ساعت های هوشمند

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق با اشاره به پایان یافتن مهلت رجیستری کردن ساعت های هوشمند در ساعت صفر امروز شنبه، گفت: مهلت رجیستر کردن PDA، مبدل تلفن ثابت به سیار و بارکداسکنر تا ۱۹ تیر است.

اصناف آخرین مهلت رجیستری ساعت های هوشمند

حمیدرضا دهقانی نیا در مورد پایان یافتن مهلت رجیستر کردن ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور (موبایل واره)، اظهار داشت: مهلت سیم کارت گذاشتن داخل ساعت‌های هوشمند و فعال کردن آنها ساعت صفر امروز به پایان رسید و از امروز موبایل واره هایی که رجیستر نشده اند، دیگر خدمات مخابراتی بابت سرویس‌های شبکه اپراتوری دریافت نخواهند کرد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: در واقع مهلت رجیستر کردن و شناسایی توسط شبکه بی سیم تا ۱۲ تیر ماه یعنی پایان روز ۱۱ تیرماه بوده است و به محض ورود به روز شنبه این مهلت به پایان رسید.

وی در مورد مهلت رجیستر کردن PDA، مبدل تلفن ثابت به سیار و بارکداسکنر نیز گفت: مهلت سیم کارت گذاشتن و فعال کردن این دستگاه‌ها تا قبل از ۱۹ تیر ماه است. به محض ورود به ساعت صفر شنبه هفته آینده، مهلت رجیستر کردن PDA، مبدل تلفن ثابت به سیار و بارکداسکنر به پایان می‌رسد و در صورت عدم فعال سازی، این دستگاه‌ها سرویسی دریافت نخواهند کرد.

دهقانی نیا در خصوص زمان رجیستر کردن تبلت اظهار داشت: هنوز مهلت زمانی برای تبلت اعلام نشده اما لازم است دارندگان تبلت در همین روزها اقدام به فعال سازی دستگاه خود کنند تا به مشکل برنخورند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها