|
کدخبر: 177892

قیمت رسمی پنیر افزایش پیدا کرد + جزییات

قیمت جدید انواع پنیر در میادین پیش از تعطیلات ۳ روزه اخیر اعلام شد و میادین از امروز انواع پنیر فله و غیربسته بندی را براساس نرخ‌های جدید به فروش می‌رسانند.

اصناف قیمت رسمی پنیر افزایش پیدا کرد + جزییات

نرخنامه اخیر میادین نشان می‌دهد در میان پنیرهای غیر بسته‌بندی، پنیر سوپرلیقوان با قیمت ۶۷ هزار تومان برای هر کیلوگرم بالاترین قیمت را داراست و پس از آن لیقوان درجه یک قرار دارد که هر کیلو از آن حدود ۶۰ هزار تومان قیمت خورده است.

علاوه بر پنیر لیقوان، پنیرهای تبریز، لاکتیکی و سفید نیز در انواع کم چرب و پرچرب در میادین عرضه می‌شود که پنیر سفید کم چرب، با ۲۷ هزار تومان برای هر کیلوگرم، ارزان‌ترین نوع پنیر محسوب می‌شود.

پنیر لیقوان گران‌قیمت‌ترین نوع پنیر است که هر کیلوگرم آن در لبنیاتی‌ها بیش از ۱۵۰ هزار تومان و به‌صورت بسته بندی در سوپرمارکت‌ها نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد. با توجه به قیمت سرسام آور این پنیر در فروشگاه‌های سطح شهر قیمت آن در غرفه‌های لبنیات میادین چندان هم زیاد به‌نظر نمی‌رسد.

در میادین میوه‌وتره‌بار علاوه بر انواع فله و غیر بسته‌بندی پنیر، انواع کارخانه‌ای و بسته بندی شده برندهای مختلف نیز با قیمت درج شده برای مصرف‌کننده به فروش می‌رسد.

قیمت-جدید-پنیر

منبع: همشهری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها