|
کدخبر: 174418

بررسی بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمت مناسب در بازار

اگر شما هم به دنبال بهترین گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران و دنیا هستید، حتما تا انتهای این مقاله با «موبایل کمک» همراه باشید.

اصناف بررسی بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمت مناسب در بازار

همانطور که میدانید، سامسونگ یک غول کره‌ای فعال در حوزه تکنولوژی است که طیف بسیار گسترده‌ای از محصولات و تجهیزات الکترونیکی را ارائه می‌کند. این شرکت، طبق آمارها تاکنون موفق شده است تا رتبه دوم پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن در بین برند‌های مشهور جهانی را برای چندین سال متوالی حفظ کند. در ادامه با ما باشید تا بیشتر به معرفی محصولات این برند و همچنین بررسی بهترین گوشی‌ سامسونگ بپردازیم.

Galaxy Z Fold ۲: اگر به طراحی این گوشی نگاهی داشته باشید، حتماً شگفت‌زده خواهید شد. گوشی‌های سری Z سامسونگ، از طراحی تاشو برخوردار هستند که سبب شده است تا زیبایی خاصی در بین تمام محصولات این برند داشته باشند. نمایشگر این گوشی در حالت تاشو، ۶.۲ اینچ و در حالت باز و کشیده ۷.۶ اینچ خواهد بود. از مزایای خرید این مدل می‌توان به منحصربه‌فرد بودن نوع گوشی، طراحی شیک و زیبا، عملکرد فوق‌العاده و مشخصات فنی مناسب اشاره نمود.

 Galaxy A۹۰: گوشی A۹۰ را می‌توان ارزان‌ترین تلفن‌ همراه هوشمند سامسونگ برای اتصال به سیستم شبکه تلفن نسل ۵ (۵G) دانست که از جمله دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچی با تراکم ۳۹۳ پیکسل بر اینچ، اندروید ۱۰، تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با رام ۶ و ۸، دوربین سه‌گانه ۴۸+۸+۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره نمود.

 Galaxy A۵۲: بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ تاکنون، گلکسی A۵۲ نام دارد که می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین، محبوب‌ترین و مورد توجه‌ترین گوشی‌ها در بازار داخلی و خارج دانست. از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی باید گفت: این تلفن همراه در سال ۲۰۲۱ ارائه شد که از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با تراکم ۴۰۷ پیکسل بر اینچ، تراشه کوالکام SM۷۱۲۵، دوربین چهارگانه ۶۴+۱۲+۵+۵، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در ایران

یکی از جذاب‌ترین بخش‌هایی که باید در این مقاله با موضوع بررسی بهترین گوشی‌های سامسونگ در بازار به آن پرداخت، معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در ایران است که می‌تواند راهنمای خوبی برای کاربرانی که قصد خرید گوشی از این برند را دارند، باشد. این مدل‌ها عبارت‌اند
از:

Galaxy A۱۱: بدون شک، رتبه اول پرفروش‌ترین محصول برند سامسونگ در ایران را می‌توان به گوشی ارزان قیمت A۱۱ اعطا کرد که به واسطه قیمت و مشخصاتی که دارد، توانسته است هم فروش و هم رضایت بالایی را از سوی کاربران خود داشته باشد. از ویژگی‌های این نوع تلفن همراه می‌توان گفت: پردازنده ۸ هسته‌ای، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت با رام ۲ گیگ، صفحه نمایش ۶ اینچی با تراکم ۲۶۸ پیکسل بر اینچ، دوربین سه‌گانه ۱۳+۵+۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی.

Galaxy A۱۰s: رتبه دوم در پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ، Galaxy A۱۰s نام دارد. این گوشی که یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های بازار برای برند سامسونگ می‌باشد، از صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با تراکم ۲۷۲ پیکسل بر اینچ، دوربین‌های ۲ گانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و رام ۲ گیگی و همچنین تراشه هشت هسته‌ای Mediatek MT۶۷۶۲ بهره می‌برد.

Galaxy A۲۱s: تلفن همراه A۲۱s، مدل دیگری از برند سامسونگ است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و در بازار داخلی ایران توانست به خوبی مورد استقبال کاربران قرار گیرد. از جمله مزایای این تلفن همراه باید به تراشه هشت هسته‌ای از نوع Exynos ۸۵۰، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با رام ۴ گیگ، صفحه نمایش بزرگ ۶.۵ اینچی، دوربین چهارگانه ۴۸+۸+۲+۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره نمود.

بهترین- گوشی‌های -سامسونگ-2

بهترین گوشی‌های سامسونگ میان‌رده

اگر بخواهیم با توجه به بازار داخلی، بهترین‌های سامسونگ در ایران از نظر قیمت و مشخصات فنی که دارند، بررسی و رتبه بندی کنیم، می‌توان گفت:

Galaxy A۳۱: یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ در ایران است که به عنوان بهترین گوشی‌ میان رده در برند سامسونگ نیز شناخته می‌شود. به طور کلی، سه مدل A۱۱، A۲۱ و همچنین A۳۱ همواره جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده سامسونگ به شمار می‌آیند. در مورد مشخصات این گوشی می‌توان گفت: صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با تراکم ۴۱۱ پیکسل بر اینچ، تراشه Mediatek MT۶۷۶۸ هشت هسته‌ای، حافظه داخلی ۶۴-۱۲۸ گیگابایتی با رام ۴-۶ یا ۸ گیگ، دوربین چهارگانه ۴۸+۸+۵+۵ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی.

 Galaxy M۳۱: M۳۱، یک گوشی میان‌رده دیگر از برند سامسونگ است که مهم‌ترین ویژگی آن، باتری پرحجم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تلفن همراه می‌باشد. به همین خاطر شما می‌توانید از کامل بودن شارژ تلفن همراه خود حداقل برای یک روز کامل مطمئن باشید. مزیت‌های دیگر این تلفن همراه عبارت است از پردازنده Exynos ۹۱۱ هشت هسته‌ای، رام ۶ گیگابایتی و صفحه نمایش ۶.۴ اینچ که می‌توان این گوشی را برای گیمر ها بسیار مناسب دانست.

 Galaxy A۵۰: A۵۰، یک گوشی با مشخصات بسیار مناسب اما قیمت پایین‌تر نسبت به سایر محصولات مشابه در برند سامسونگ است که سبب شده است تا کاربرانی که یک گوشی میان‌رده اما با هزینه‌ای کمتر را ترجیح می‌دهند، غالباً این تلفن هوشمند را انتخاب کنند. از مشخصات A۵۰ گلکسی می‌توان به تراشه قدرتمند Exynos ۹۶۱۰، رام ۶ گیگابایتی، دوربین باکیفیت سه‌گانه ۲۵+۸+۵ مگاپیکسل و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره نمود.

-3بهترین -گوشی‌های- سامسونگ

خرید گوشی‌های سامسونگ

حال که به پایان مقاله رسیده‌ایم، اگر شما هم قصد خرید یک مدل از بهترین گوشی‌های سامسونگ در بازار داخلی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به وب سایت «موبایل کمک» بزنید.

یکی از خدماتی که موبایل کمک، به عنوان معتبرترین مرکز خدماتی در حوزه تعمیرات و فروش تجهیزات موبایل به شما ارائه می‌کند، مشاوره در خرید گوشی و تعمیرات موبایل است که می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۷۵۱۴۷با تیم پشتیبانی مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها