|
کدخبر: 163930

مردم عطش خود برای خرید مرغ را کاهش دهند

نایب رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: نیاز روزانه بازار تهران به مرغ هزار تن است که عرضه این کالا با افزایش ۴۰ درصدی به ۱۴۰۰ تن رسیده است.

اصناف مردم عطش خود برای خرید مرغ را کاهش دهند

حبیب اسداله نژاد نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی با بیان اینکه بازار مرغ به تعادل رسیده است، اظهار کرد: امروز نرخ هرکیلو مرغ زنده درب مرغداری ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان و مرغ گرم برای مصرف کننده ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

حبیب-اسد-الله-نژاد

وی با اشاره به اینکه در اکثر نقاط کشور مرغ به قیمت مصوب عرضه می شود، افزود: در برخی شهرستان ها، مرغ کمتر از قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان هم عرضه می شود.

اسداله نژاد با اشاره به اینکه مشکلی در تامین مرغ وجود ندارد، بیان کرد: اگر عطش مردم برای خرید مرغ در بازار کاهش یابد، شرایط بازار بهتر می شود چرا که اثر روانی در برخی استان ها موجب شده مرغ با نرخ های بالاتری عرضه شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه مرغ ماه رمضان نداریم، بیان کرد: با توجه به شرایط مساعد جوجه ریزی، مرغ با قیمت مصوب در ماه رمضان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان و فروشندگان مکلف به اجرای نرخ مصوب هستند، افزود: از تمامی همکاران درخواست کردیم که مرغ را با نرخ مصوب تامین و عرضه کنند.

اسداله نژاد از افزایش ۴۰ درصدی توزیع مرغ در تهران خبر داد و گفت: روزانه هزار تن مرغ مورد نیاز استان تهران است که هم اکنون ۱۴۰۰ تن مرغ عرضه می شود و این موضوع در تعادل بازار تاثیر بسزایی دارد.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی تصریح کرد: با توجه به جوجه ریزی مناسب و توزیع روزانه ۷ هزار تن گوشت مرغ کمبودی در بازار نداریم و با اصلاح قیمت مصوب بازار به آرامش رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • دبیر اموزش و پرورش ارسالی در

    فضولی به تو نیامده که مردم عطش خریدن دار ند.مشکل از خودتان است و اونوقت توپ بی تد بیری را به زمین مردم می اندازید.خجالت بک شید.

ارسال نظر