|
کدخبر: 151604

دسته بیل هم قیمت ۵ ماه یارانه شد + جدول

دسته بیل معمولی در بازار چیزی بیش از ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد و اگر قرار باشد یک بیل با تیغه فولادی خریداری کنید حداقل ۲۵۰ هزار تومان بودجه نیاز دارید.

اصناف دسته بیل هم قیمت ۵ ماه یارانه شد + جدول

در ادامه سلسله گزارش های مربوط به کالاهای ساده و بی ارزش سال‌های قبل که امروز به کالاهای مهم و باارزش تبدیل شدند، حالا گزارش کوتاهی تهیه کردیم درباره قیمت دسته بیل! یکی از قدیمی‌ترین و دم‌دستی ترین ابزار کار در سراسر کشور که شاید تا امروز حتی نگران دزیده شدن آن هم از باغ یا باغچه خودمان نبودیم.

اما حالا بد نیست بدانید که دسته بیل معمولی در بازار چیزی بیش از ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد و اگر قرار باشد یک بیل با تیغه فولادی خریداری کنید حداقل ۲۵۰ هزار تومان بودجه نیاز دارید. یعنی یک و نیم متر چوب و تیغه ۱ کیلویی آن حالا یارانه یک خانواده ۵ نفره را طلب می‌کند.

بد نیست به جدول ما که قیمت‌های آن از وب‌سایت های فروش آنلاین استخراج شده نگاهی داشته باشید.

بیل تاشو (استیل مقاوم) ۸۴۰ هزار تومان

بیل باغبانی با تیغه فولادی ۲۶۳ هزار تومان

بیل باغبانی با تیغه نیمه فولادی ۱۰۲ هزار تومان

تیغه بدون دسته بیل ۷۰ هزار تومان

بیل چندکاره کوچک ۱۵۵ هزار تومان

بیلچه دسته بلند (به همراه شن‌کش) ۱۱ هزار تومان

بیلچه کوچک ۸ هزار تومان

بیلچه باغبانی ۱۲ هزار تومان

بیل وسیله‌ای برای جابجا کردن موادی توده مانند مثل خاک و برف و خاشاک است که قدمتی ۱۲ هزارساله دارد و جزو ابزار اولیه‌ای است که بشر آن را برای راحتی کارهایش اختراع کرده است. این وسیله از یک تیغه از جنس فولاد و یا فایبرگلاس ساخته‌شده و دارای یک چوب به‌عنوان دسته است. برخی از بیل‌ها دارای دسته‌های فلزی مقاوم هستند.

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی بجای نفت بشکه ای ۱۰۷ دلارازچین دسته بیل وچوب خلال دندان واسباب بازی وانواع ابزارواردمی شدنتیجه اش همین است که فرغون بالای یک میلیون قیمت مصالح وابزارو...نج ومی شده است

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها