|
کدخبر: 128002

آب معدنی باز هم افزایش قیمت پیدا کرد!

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران با اعلام "ما اگر افزایش قیمت بیشتری را اعمال کنیم مشتری خود را از دست خواهیم داد"، گفت: در زمان حاضر هزینه‌ها برای ما افزایش قابل‌توجهی پیدا کرده است.

محمد فروهر، با اشاره به اینکه هزینه‌های تمام‌شده کالا برای تولیدکنندگان هر روز افزایش قابل‌توجهی پیدا می‌کند، اظهار کرد: صنعت تولید آب معدنی و آشامیدنی ایران نیز متأثر از این موضوع شاهد افزایش قیمت تمام‌شده است، با وجود این، بازار بیش از این کشش افزایش قیمت ندارد.

وی با اعلام اینکه دو ماه گذشته افزایش ۲۰درصدی قیمت آب معدنی و آب آشامیدنی به‌تصویب رسید، افزود: البته این حوزه مشمول قیمت‌گذاری نیست ولی تولیدکنندگان باید هزینه‌های تولید و گزارش آماری خود را به‌همراه درخواست افزایش قیمت‌ها به سازمان حمایت ارسال کنند تا در نهایت مشکلی برای افزایش قیمت‌ها وجود نداشته باشد.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران اضافه کرد: در زمان حاضر هزینه‌ها برای ما افزایش قابل توجهی پیدا کرده اما مشکل اینجاست ما اگر افزایش قیمت بیشتری را اعمال کنیم مشتری خود را از دست خواهیم داد. این صنعت به‌شدت تحت تأثیر بازار تقاضاست بر همین اساس نمی‌توانیم بیش از این افزایش قیمت‌ها را اجرایی کنیم.

 

منبع: بازار نیوز

ارسال نظر