|
کدخبر: 113834

یک بام و دو هوا در بازار گوشت

در حال حاضر قیمت هر کیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی های سطح شهر تهران برای مصرف کننده ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزارتومان است و با وجود اینکه قیمت گوشت گوسفند بنابرگفته رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در هفته های اخیر تغییر نکرده و بازار ثبات داشته است اما مصرف کنندگان معتقدند قیمت گوشت قرمز همچنان بالا ست؛ به طوری که از سبد غذایی برخی از خانواده ها حذف شده است.

اصناف یک بام و دو هوا در بازار گوشت

علی اصغر ملکی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی نسبت به هفته گذشته تغییر نکرده و بازار از ثبات خوبی برخوردار است، اظهار کرد: قیمت شقه بدون دنبه گوسفندی کشتار روز ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزارتومان است و هیچ افزایش قیمتی در حال حاضر وجود ندارد.

وی همچنین به قیمت آلایش گوسفندی نیز اشاره کرد و گفت: قیمت کله پاچه و جگرخالص خام نیز به ترتیب ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار و ۱۲۰ هزارتومان است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اضافه کرد: عید قربان امسال نسبت به سال های گذشته هیچ مشکلی در جهت تامین گوشت و دام زنده نداشتیم. مردم اکثرا نذورات خود را از طریق قصابی ها تامین کردند و کشتار در سطح شهر کم بود و توانستیم از انتشار آلودگی در سطح شهر جلوگیری کنیم.

گفتنی است براساس مشاهدات میدانی در حال حاضر شقه گوسفندی با قیمت هرکیلو ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزارتومان و گوشت گوساله نیز با قیمت هر کیلو ۹۸ تا ۱۰۰ هزارتومان در خرده فروشی های سطح شهر تهران به فروش می رسد. این در حالیست که قیمت گوشت گوسفندی در ابتدای تیرماه حدود ۱۰۰هزارتومان بود.

 

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر