|
کدخبر: 112186

اعلام شرایط دریافت ۵ قلم «لوازم خانگی ارزان»

شرایط دریافت ۵قلم لوازم خانگی ارزان و پرمصرف اعلام شد.

اصناف اعلام شرایط دریافت ۵ قلم «لوازم خانگی ارزان»

طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، اقشار هدف این طرح، با اولویت زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی یا فرزندان این افراد است.

در حال حاضر ۱۰۵ هزار نفر برای دریافت لوازم خانگی ارزان معرفی شده اند.

 سومین گروهی که در اولویت طرح اعطای لوازم خانگی ارزان هستند، مزدوجین تحت پوشش سازمان بازنشستگی است.

طی فراخوان اعلام شده، به واحدهای تولید کننده لوازم خانگی که توانایی و علاقه مندی لازم را برای عرضه مستقیم این ۵ قلم کالا به مصرف کننده واقعی را دارند، به دلیل مشارکت در این طرح، دولت نسبت به تأمین ارز و ورق فولاد این کارخانجات با اولویت اقدام شود.

در مقابل نیز این واحدهای تولیدی باید نسبت به عرضه ٥ قلم کالای لوازم خانگی اصلی جهیزیه از جمله اجاق گاز، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و جارو برقی اقدام کنند.

مشمولین این طرح پس از انتخاب محصول مورد نظر و واریز وجه می توانند کالا را تحویل بگیرند.

قرار است بهزیستی و کمیته امداد به صورت وب سرویسی سامانه خود را به سامانه این دوشرکت متصل کنند و مزدوجین تحت پوشش این دو نهاد باید درخواست خود را به نهادهای مربوطه اعلام کنند. سپس به صورت سیستمی یک کد رمزدار برای مشمولین تعیین و به واحدهای تولیدی اعلام می شود تا بر اساس آن افراد در درگاه الکترونیکی واحدهای تولیدی، مراجعه و محصولات را اینترنتی خریداری کنند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین
  • مریم فرهادی ارسالی در

    سلاممن مددجویی کمیته امداد هستم توانایی خرید لوازم منزل رو ندارم به سختی دارم زندگی میکنم به اون خدایی بالا سر تو این گرما دارم خودم و بچه هام اب گرم میخوریم خواهش میکنم اگر مقدوره هست اقساطی بهمون بدن کارت حقوق و یارانه معشیعتم یک جاس جلوش ببندید با تشکر

ارسال نظر