|
کدخبر: 102741

ملاک ارزیابی عملکرد سازمان‌ های صنفی چیست؟

جمشید گلپور دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور با اشاره به تاکید سرپرست وزارت صمت، مبنی بر تکریم جامعه بزرگ صنفی کشور، گفت: جامعه خدوم اصناف همیشه پیشتاز در صحنه‌های مهم انقلاب بوده و وظیفه دولت ارج نهادن به زحمات این قشر تاثیرگذار در کشور می‌باشد.

اصناف ملاک ارزیابی عملکرد سازمان‌ های صنفی چیست؟

سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان از ابلاغ دستورالعمل بهبود فرآیند خدمت رسانی مطلوب به اصناف کشور خبر داد و افزود: به منظور تسریع در روند رسیدگی به شکایات، شفافیت و صرفه جویی در هزینه‌های شاکی و متشاکی، طی ابلاغی به سازمان‌های صمت سراسر کشور، مقرر شد، تمامی شکایات واصله از عملکرد کمیسیون‌های نظارت، هیات‌های اجرایی انتخابات و تشکل‌های صنفی، از طریق سامانه ایرانیان اصناف مورد بررسی قرار گیرد.

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، ملاک ارزیابی عملکرد سازمان‌های صنفی را سامانه مذکور عنوان کرد و گفت: شاکی با ثبت شکایت در سامانه www.iranianasnaf.ir و اخذ کد رهگیری تمام مراحل شکایت را رصد می‌کند و مسئولیت نظارت بر فرآیند رسیدگی به شکایات بر عهده رئیس کمیسیون نظارت شهرستان و نهایتا مرکز استان می‌باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد، دبیرخانه هیات عالی نظارت در تلاش است با تقویت، ایجاد و اصلاح زیرساختهای الکترونیک، در تسهیل امور اصناف کشور اقداماتی در خور شأن این جامعه بزرگ بردارد.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها