|
کدخبر: 102409

منتظر افزایش قیمت مواد شوینده در بازار باشید!

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی خبرداد: قیمت مواد شوینده به دلیل گران شدن نرخ ارز و مواد پتروشیمی افزایش خواهد داشت.

اصناف منتظر افزایش قیمت مواد شوینده در بازار باشید!

بختیار علم بیگی درخصوص خبر افزایش قیمت مواد شوینده، گفت: به دلیل گران شدن نرخ ارز و مواد پتروشیمی، در تامین مواد اولیه با مشکل مواجه شده و مجبور به افزایش قیمت مواد شوینده هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به آنکه تامین و تعیین نرخ ارز در اختیار بانک مرکزی و مواد اولیه پتروشیمی نیز در اختیار دولت است، باید این دو ارگان نسبت به تعیین قیمت این مواد اقدام کنند و در حال مذاکره هستیم تا چاره جویی کنیم.

علم بیگی با بیان اینکه آخرین افزایش قیمت مربوط به سال گذشته است، گفت: با توجه به روشن نبودن میزان نرخ ارز از طرف بانک مرکزی در بلاتکلیفی به سر می‌بریم و درحال‌حاضر نمی‌توان میزان افزایش قیمت را تخمین زد.

وی با اشاره به اخذ ارز نیمایی برای تامین مواد اولیه مورد نیاز درگذشته، گفت: باید تئجه داشت که قیمت ارز نیمایی امروزه بین ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی در خصوص افزایش قیمت و تبعات آن در جامعه با توجه به درگیری با ویروس کرونا نیز گفت: با توجه به آنکه برای مبارزه با این ویروس اغلب از مواد شوینده دست و مواد ضدعفونی‌کننده استفاده می‌شود، سعی می‌کنیم تا در این موارد افزایش قیمتی نداشته باشیم و افزایش قیمت مواد شوینده دست نیز تنها به میزانی باشد که شرکت‌ها متضرر نشوند.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر