|
کدخبر: 268847

استخدام مدرس آموزش فتوشاپ در مدرسه گرافیک پلاس

دعــــــوت به همــکاری                         

مجموعه مدرسه گرافیک پلاس  جهت تکمیل کادر آموزش خود افراد ذیل نیازمند است لذا عزیانی که در امر آموزش فتوشاپ تخصص لازم را دارند با استفاده از اطلاعات تماس درج شده اقدام به ارسال نمونه کار کنند.

علاوه برا آن همه ی عزیزانیکه به نحوی در حوزه ی گرافیک تخصصی دارند و تمایل به تدریس به این حوزه ی آمزوشی دانرد نیز میتوانند رزومه ی  خودشان را ارسال کنند.

مجموعه مدرسه گرافیک پلاس مرجع آموزش گرافیک ایران درنظر دارد در آموزش فتوشاپ ، آموزش افترافکت ، آموزش پریمیر و سایر نرم افزار های گرافیک دعوت به همکاری به عمل می آورد.

دقت داشته باشید داشتن سابقه ی کار و فن بیان بالا از الویت های استخدام میباشد.

رزومه خود را ازطریق واتساپ  به شماره 09108381578 ارسال نمائید

کمی در مورد نرم افزار فتوشاپ بیشتر بدانیم و آموزش  رایگان فتوشاپ براتون ترتیب دیده ایم .

آموزش فتوشاپ رایگان برای ورود به بازار کار در مدرسه گرافیک پلاس

فتوشاپ یک برنامه حرفه ای و کاربردی برای ویرایش عکس و تصویر است که این برنامه یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین نرم افزار ها به شمار می رود.

بازار کار فتوشاپ در ایران روز به روز. در حال پیشرفت و گسترش است و کسانی که در این حوزه به صورت حرفه ای فعالیت دارند از درآمد خوبی در این بازار برخوردار هستند.

کاربرد فتوشاپ در بازار کار این است که این نرم افزار می تواند کمک بزرگی به رشد کسب و کار اینترنتی و حتی سنتی بکند به دلیل آنکه به قدری این نرم افزار قدرتمند است که می تواند با یک طراحی زیبا کسب و کار شما را خیلی جذاب به کاربران نمایش دهد.

شما می توانید با دیدن آموزش رایگان فتوشاپ طی مدت زمان کوتاهی این حرفه را یاد بگیرید و با این نرم افزار نمونه کارهای بسیاری بزنید تا بعد از مدتی وارد بازار کار بشوید.

اگر به این نرم افزار پرکاربرد مسلط باشید در انتخاب شغل آزاد هستید به دلیل آنکه تقاضا برای این شغل بسیار زیاد است و می تواند با استخدام در شرکت ها و اداره ها و یا حتی می توانید به صورت دورکاری کار کنید و درآمد خوبی در این حوزه داشته باشید.

شما با شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ می توانید این نرم افزار را به خوبی یاد بگیرید و بعد از گذراندن دوره آموزش رایگان فتوشاپ می توانید پروژه های گرافیکی و طراحی بگیرید و کسب درآمد داشته باشید.

قطعا هدف از دوره های آموزش فتوشاپ ورود به بازار است که در پایان دوره این اتفاق برای شما خواهد افتاد. کافی است دوره های آموزش رایگان فتوشاپ را با دقت ببیند و تمرین کنید تا در این حوزه حرفه ای شوید.

با آموزش رایگان فتوشاپ چه استفاده هایی از آن میتوانیم بکنیم

بدون شک اگر شما دانش و مهارت فتوشاپ را در دنیای امروز داشته باشید می توانید درآمد خوبی از آن کسب کنید و علاوه بر آن می توانید با هنر خود به بسیاری از هنرمندان کمک کرده تا آنها هم درآمد کسب کنند و بتوانند به آثار خود افتخار کنند و آنها را نمایش دهند. 

آموزش رایگان فتوشاپ در ابتدا شاید برای شما کمی  سخت و دشوار باشد و پیچیده به نظر برسد اما اکر برای شروع هیچ تجربه ای از این نرم افزار ندارید می توانید از سایت photopea.com استفاده کنید. این سایت مثل همان برنامه فتوشاپ عمل می کند اما قابلیت های کمتری را شامل می شود که برای  آنهایی که تازه وارد هستند بسیار مناسب است. 

این برنامه کاربردی و جذاب قابلیت های زیادی را در اختیار ما گذاشته است. اگر بخواهیم به چند مورد از آنها اشاره کنیم با آموزش فتوشاپ می توانید رنگ یک عکس را تغییر دهید و یا عکس های قدیمی را بازیابی کنید و به راحتی طراحی های جذاب و منحصر به فرد در این نرم افزار ایجاد کنید.

در ادامه مطلب چند مورد از طراحی های که بعد از آموزش فتوشاپ می توانید آنها را انجام دهید نام برده ایم پس با ما همراه باشید.

  • طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ
  • طراحی بروشور در فتوشاپ
  • روتوش تصاویر در فتوشاپ
  • طراحی پست و استوری اینستاگرام
نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها