|
کدخبر: 181510

وزارت راه و شهرسازی نیرو استخدام می کند + جزییات

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، مجوز استخدام ۲۶۵ نفر برای این وزارتخانه در سراسر کشور اخذ شده است.

استخدام وزارت راه و شهرسازی نیرو استخدام می کند + جزییات

نعمت‌الله ترکی گفت: برای کل کشور مجوز استخدام ۲۶۵ نفر در وزارت راه و شهرسازی اخذ شده است.

وی افزود: آزمون استخدامی این تعداد افراد از طریق سازمان سنجش و به صورت کشوری انجام می‌شود تا روند استخدام این افراد در سال جاری طی شده و جذب وزارت راه و شهرسازی شوند.

وی برای سایر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیز تلاش می‌کنیم تا مجوز استخدام نیرو فراهم آید تا کمبود و نقصانی در این زمینه وجود نداشته باشد.

ترکی افزود: با جذب این نیروها تا حد زیادی مشکل نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی در استان‌ها برطرف خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اواخر ادریبهشت نیز از استخدام ۲۷۰ نفر بر اساس سهمیه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی خبر داده و گفته بود: سند راهبردی هیات گزینش وزارتخانه برای بخش‌هایی است که می‌خواهیم به شکل توسعه‌محوری کار کنیم و بر این اساس سند توسعه منابع انسانی وزارتخانه تدوین شد. برای همه بخش‌ها یک سند راهبردی تهیه شد تا بتوانیم بر اساس شعار توسعه‌محوری راهبردهای خودمان و اسناد بالا دستی را تهیه کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

ترکی اضافه کرد: در مجموعه ستاد و ادارات استان‌ها، ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی کار می‌کنند به‌صورت رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین، شرکتی و نیروهای طرحی فعالیت می‌کنند. این امر می‌طلبید که به این بخش ورود کنیم و ساماندهی لازم انجام گیرد.

وی بیان کرد: ‌در بخش ساماندهی نیروی انسانی، حقوق کارکنان قراردادی کارمعین با کارکنان پیمانی همتراز و همسان‌سازی شده که رضایت‌مندی نسبی را در پی داشته است.

ترکی با بیان اینکه جذب و بهسازی نیروی انسانی در اولویت سال ۱۴۰۰ قراردارد، گفت: سازمان امور استخدامی، سهمیه جذب ۲۷۰ نفر نیروی انسانی را ابلاغ کرده است که این امر در دستور کار قرار دارد. تلاش می‌کنیم افراد شایسته و متخصص را استخدام کنیم.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها