|
کدخبر: 146325

فوری/ استخدام گسترده در حوزه بهداشت و درمان خراسان جنوبی

مجوز استخدام ۶۶۶ نفر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ شد .

استخدام فوری/ استخدام گسترده در حوزه بهداشت و درمان خراسان جنوبی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از دریافت ۶۶۶ مجوز استخدام در حوزه‌های بهداشت و درمان استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این تعداد نیروی انسانی پس از قبول در آزمون به‌کارگیری خواهند شد.

حسین دهقانی روز پنجشنبه اعلام کرد: مجوز استخدام ۶۶۶ نفر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ شد و این نیروها بعد از قبولی در آزمون، در حوزه‌های مختلف بهداشتی و درمانی، جذب و به‌کارگیری می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد اکنون ۱۵۸ مجوز در سایت سازمان سنجش آموزش منتشر شده است و متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش براساس شرایط اعلام شده، ثبت‌نام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: ۵۰۸ مجوز دیگر نیز به زودی در سایت سنجش قابل دسترسی خواهد بود.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، در این آزمون استخدامی به نمره مکتسبه کارکنان قرارداد کار معین، کارگری، شرکتی و متعهدینی که در راستای وظایف و ماموریت‌های محوله، مستقیم در مقابله با ویروس کرونا و درمان این بیماری از تاریخ اول اسفند ۹۸ در واحدهای بهداشتی و درمانی خدمت کرده‌اند، صرفا در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی، به ازای هر ماه ۲ درصد حداکثر تا ۲۰ درصد به نمره کل اولیه فرد، اضافه خواهد شد.

دهقانی توصیه کرد: از آنجا که اکثر مجوزهای موجود به جایگزینی نیروهای شرکتی و قراردادی خواهد بود، تمامی واجدین شرایط بخصوص نیروهای شرکتی و قراردادی تمام تلاش خود را در مدت باقیمانده به آزمون مذکور انجام دهند تا بتوانند از اولویت قانونی مشخص شده بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها