|
کدخبر: 124330

استخدام ۱۰ هزار کارگر در حوزه تغذیه

همزمان با نزدیک شدن به فصل خرید آخر سال میلادی شرکت‌های بسیاری اقدام به استخدام پرسنل جدید می‌کنند تا از پس حجم بالای کار در آن ایام بربیایند. شرکت فلاور نیز به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد بیش از ۱۰ هزار کارگر فصلی در زمینه خوراکی‌های مخصوص تعطیلات و برندهای هدیه استخدام کند.

این شرکت که در امریکا مستقر است یکی از نخستین خرده‌فروشانی بود که برای پاسخگویی به مشتریان از تلفن‌های ۲۴ ساعته استفاده کرد و پس از ورود اینترنت به عرصه کسب‌وکارها از این فناوری استفاده کرد. این شرکت با گشایش یک فروشگاه گل در منهتن نیویورک در سال ۱۹۷۶ میلادی کار خود را آغاز کرد. در همه این سال‌ها شرکت فلاور تا آنجا پیشرفت کرده است که هم‌اکنون سهام آن در نزدک معامله می‌شود و بیش از ۴ هزار کارمند به طور مستقیم با آن همکاری می‌کنند.

کریس مک‌کان، مدیرعامل شرکت فلاور، به شبکه سی‌ان‌بی‌سی گفت: فهرست مشاغل جدید در این شرکت نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است تا بتواند تقاضاهای خرید آنلاین که بر اثر شیوع همه‌گیری افزایش یافته است را پاسخگو باشد. انتظار می‌رود نیروی کار برای تعطیلات امسال نسبت به طول سال چهار برابر شود.

برنامه‌های بلندپروازانه استخدام، مشاغل تمام‌وقت و پاره‌وقت در خطوط تولید، مونتاژ هدایا، خدمات مشتریان و توزیع را در بر می‌گیرد. در درجه اول استخدام‌ها برای مشاغلی انجام خواهد شد که نیاز به حضور فیزیکی در محل کار در سرتاسر ایلینوی، اوهایو و اورگان را دارند؛ اما استخدام برای کارهایی از قبیل خدمات مشتریان که نیازی به حضور فیزیکی افراد در محل کار وجود ندارد و می‌توانند از داخل خانه کار کنند نیز انجام خواهد شد.

 مک کان گفت: با توجه به افزایش خطرات سلامتی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، امسال قوانین استخدامی کمی متفاوت با سال‌های گذشته است و باید هر فرد علاوه بر سلامتی خود، ایمنی و سلامتی همکاران را نیز مد نظر قرار دهد. وی افزود: ما قبل از هر چیز سلامت و ایمنی را در اولویت قرار می‌دهیم؛ و افراد باید با رعایت دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی، از تجهیزات محافظت شخصی که توسط کارفرما تهیه شده است، استفاده کنند و اقدامات بهداشتی و نظافتی را به منظور به حداقل رساندن احتمال شیوع ویروس به کار بگیرند. وی در ادامه گفت: «ما باید خلاق باشیم و کار در اینجا سرگرم‌کننده باشد.»

مک‌کان اظهار کرد: «یافتن افراد مناسب برای ما مهم است، افرادی که نگرش درستی دارند و کارهایی که به آنها محول می‌شود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها