|
کدخبر: 250884

چهره ی دیده نشده از مهران مدیری

مهران مدیری بازیگر و محبوب کشورمان، که به طور همزمان در چند فیلم و سریال ایفای نقش می کند.

اخبار چهره ی دیده نشده از مهران مدیری

 مهران مدیری بازیگر معروف و محبوب کشورمان است که علاوه بر بازیگری به عنوان مجری و کارگردان نیز فعالیت می کند. مهران مدیری در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. مهران مدیری جزو چهره های محبوب در میان مردم است و حضور فعالی در سینما و تلویزیون دارد. مهران مدیری چهره همه فن حریف دنیای هنر است. مهران مدیری اهل ورزش های رزمی است.چند وقتی است که تصویری منتسب به همسر مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است و به دلیل شباهت هایی که به دخترش دارد بسیاری از هواداران آقای بازیگر این عکس را متعلق به همسر مهران مدیری دانسته اند. اخرین هنرنمایی او در فیلم خاتون بوده است و او اکنون مشغول بازی در پدرگواردیولا می باشد.

مهران مدیری اکنون بازیگر سریال  پدرگواردیولا می باشد. مهران مدیری در این فیلم کنار بازیگرانی همچون هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، نرگس محمدی، آرش عدل پرور به همراه ستاره اسکندری و امیرمهدی ژوله جلوی دوربین سعید نعمت‌الله ایفای نقش کرده است.

مهران مدیریاین سریال جزو سریال هایی با هزینه هنگفت بوده است.

پرداخت دستمزد‌های هنگفت به بازیگران این سریال حاشیه‌ساز شده و پیش‌بینی میشود ۵۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شود.

 سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی به زودی مقابل دوربین می‌رود.

برخی شایعات حاکی از آن است که قرار است فاطمه معتمدآریا پس از ۱۲ سال دوری از بازی در سریال و مجموعه تلویزیونی در این سریال نقش آفرینی کند. البته تاکنون تائید نشده است.

از طرف دیگر خبرهای غیررسمی از دستمزدهای کلان بازیگران این سریال حکایت دارد. گفته می‌شود بازیگران این سریال دستمزدهای نجومی دریافت می‌کنند؛ مهران مدیری ۵.۵ میلیارد، آرش AP: دو میلیارد و حمید فرخ نژاد: ۴ میلیارد تومان.

پرداخت دستمزد‌های هنگفت به بازیگران این سریال حاشیه‌ساز شده و پیش‌بینی میشود ۵۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شود.

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری (زاده ۱۸ فروردین ۱۳۴۶درسرآسیاب دولاب تهران) کارگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است.

خانواده مهران مدیری

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده ۴ نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعه طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. بعد از آن مدیری در چندین مجموعه طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت. در یکی از برنامه‌های دورهمی، مهران مدیری گفت که در عملیات والفجر ۸ حضور داشته‌است.

پرواز ۵۷ مجموعه طنز تلویزیونی بود که در دهه فجر سال ۱۳۷۲ از شبکه یک پخش شد. این نخستین کار کارگردانی مدیری در یک سریال طنز تلویزیونی بود.

جوایز مهران مدیری

طوطی طلایی بهترین بازیگر، ۱۳۵۳، برای تئاتر خرگوش

کاندیدای بهترین کارگردانی، ۱۳۷۵، برای ساعت خوش

بهترین بازیگر و کارگردان، ۱۳۷۷، برای مجموعه ۷۷ از جشن برترین‌های شبکه ۳

بهترین بازیگر و کارگردان، ۱۳۷۸، برای مجموعه ببخشید شما از جشن برترین‌های شبکه ۳

تندیس حافظ بهترین بازیگر کمدی تلویزیون برای سریال پاورچین از هفتمین جشن سینمایی تلویزیونی دنیای تصویر-۱۳۸۲

بهترین کارگردان طنز، ۱۳۸۴، جشن برترین‌های شبکه ۳

تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیون (به صورت مشترک با سیامک انصاری) برای مجموعه شب‌های برره از نهمین جشن سینمایی تلویزیونی دنیای تصویر-۱۳۸۵

تندیس حافظ بهترین ترانه مجموعه و فیلم سینمایی برای مجموعه «باغ مظفر» از دهمین جشن سینمایی ـ تلویزیونی دنیای تصویر- ۱۳۸۶

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم همیشه پای یک زن در میان است – ۱۳۸۶

تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیون برای مجموعه‌های مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ - ۱۳۹۰

دکتری افتخاری دانشگاه امریکن لیبرتی لس‌آنجلس - ۲۱ تیرماه ۱۳۹۰ (۱۲ ژوئن ۲۰۱۱) (مدیری به خاطرِ ضبط مجموعه قهوه تلخ نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند. رونالد برینر به نمایندگی از مهران مدیری این مدرک را دریافت کرد و حمید سلطانی آن را در ایران به مدیری رساند)

تندیس حافظ بهترین چهره تلویزیونی برای برنامه دورهمی-۱۳۹۵

بهترین مجری مرد سال-۱۳۹۵

تندیس بهترین مجری تلویزیون در جشنوارهٔ سین سیما برای برنامه دورهمی- نوروز ۱۳۹۷

تندیس حافظ بهترین چهرهٔ تلویزیونی برای برنامه دورهمی - ۱۳۹۷

ارسال نظر