|
کدخبر: 249419

وضعیت عجیب عیسی آل کثیر

وضعیت عجیب مصدومیت عیسی؛ آل کثیر نمی خواهد عمل کند!

اخبار وضعیت عجیب عیسی آل کثیر

به گزارش گل کوچیک مصدومیت عیسی آل کثیر مهاجم تیم پرسپولیس، مورد بسیار عجیبی است. مهاجم تیم پرسپولیس چندی پیش با مصدومیتی شدید مواجه شد. ابتدا گفته شد رباط صلیبی مهاجم تیم پرسپولیس پاره شده است. پس از آن گفته شد رباط مهاجم تیم پرسپولیس سالم است و نیازی به جراحی ندارد. آل کثیر که سابقه گلزنی در دربی را هم دارد تصمیم گرفت با تمرینات اختصاصی به میادین بازگردد اما مهاجم تیم پرسپولیس ......

همچنان ابهامات زیادی در خصوص مصدومیت عیسی آل کثیر وجود دارد. در ابتدا گفته شد او دچار پارگی رباط صلیبی شده اما به یکباره او از خودش ویدئویی منتشر کرد در حال تمرین در ساحل است. این لجبازی و اشتباه عیسی آل کثیر پس از گذشت سه ماه از مصدومیت خود همچنان زیر بار جراحی نمی‌رود و با اصرار عجیب خود می‌خواهد روند درمانی را با تمرین در کنار هم تیمی‌هایش طی کند. او که می‌خواست خودش را به هر طریق ممکن آماده دربی ۹۸ کند حالا در تمرینات هم نمی‌تواند فوتبال درون تیمی بازی کند تا دست گل محمدی را با روند درمانی خود در پوست گردو بگذارد.

عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر در دیدار مقابل پدیده خراسان دچار پارگی رباط صلیبی شد و پس از آن نیز پزشکان باشگاه پرسپولیس و چند پزشک دیگر در تهران پارگی رباط صلیبی این بازیکن را تأیید کردند، اما ظاهراً مهاجم سرخپوشان تا این لحظه قصدی برای عمل جراحی ندارد.

آل‌کثیر که چند هفته‌ای است تمرینات اختصاصی خود را زیر مربی بدنساز آغاز کرده است،‌ با توجه به میزان آسیب‌دیدگی‌ رباط صلیبی‌اش در تلاش است تا با تقویت عضلات پای خود و قست چهارسر و انجام تمرینات اختصاصی، نیازی به عمل رباط صلیبی پیدا نکند و دوباره به میادین بازگردد، تا در تابستان پای مصدوم خود را زیر تیغ ببرد. این کار ممکن است باعث تشدید مصدومیت او شود حتی به جای 9 ماه بیش از 1 سال از میادین دور شود.

به نظر می‌رسد عیسی زیر بار نمی‌رود و از عمل جراحی امتناع می‌کند. یحیی گل‌محمدی اعلام کرده بود درصورتی‌که مصدومیت آل‌کثیر قطعی شود او را از لیست تیم کنار خواهد گذاشت اما درخواست این بازیکن باعث شد گل‌محمدی با ماندن او درجمع بازیکنان پرسپولیس موافقت کند. کسری کاظمی، فیزیوتراپ ورزشی که اتفاقا سال‌ها با فوتبالیست‌های لیگ برتر همکاری می‌کند در این مورد به «فرهیختگان» می‌گوید: «من نمی‌دانم دقیقا پارگی رباط پای این بازیکن در چه حدی است و اگر اطلاعات کاملی از پرونده پزشکی او داشتم می‌توانستم نظر قطعی دهم ولی می‌توان این موضوع را از ابعاد مختلف ارزیابی کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها