|
کدخبر: 248081

قهر کریس رونالدو از منچستر ؟

کریستین فالک مدعی شد کریس رونالدو از منچستریونایتد قهر کرده است.

اخبار قهر کریس رونالدو از منچستر ؟

به گزارش گل کوچیک کریس رونالدو تصمیمی گرفت در حد بچه 10 ساله خود. کریس رونالدو قهر کرد و تیم خود را تنها گذاشت. روز شنبه کریس رونالدو از تصمیم رالف رانگنیک باخبر می‌شود که وی در ترکیب اولیه قرار ندارد. کریس رونالدو بلافاصله به نشانه قهر تمرین را ترک کرد. کریس رونالدو در بازی یکشنبه قرار بود از نیمه دوم وارد زمین شود.

کریس رونالدو این تصمیم را برنتابید و با عصبانیت تمرینات روز شنبه را ترک و با جت شخصی‌اش به پرتغال سفر می‌کند. او اصلا مصدوم نبوده ولی به دلیل جلوگیری از حاشیه اعلام شد او مصدوم است!

در واقع باشگاه منچستریونایتد به دلیل ایجاد نشدن حاشیه‌های جدید، غیبت رونالدو را با خبری تحت عنوان "مصدومیت" منتشر کرده است.

فضای رختکن منچستریونایتد کاملا بر ضد کریستیانو رونالدو شده است. بجز دو سه نفر از بازیکنان که از دوستان صمیمی رونالدو هستند، بقیه بازیکنان رونالدو را به عنوان فردی که فقط عملکرد فردی برایش مهم است میبینند که هیچگاه در اختیار تیم نیست.

کریستیانو رونالدو تابستان آینده منچستریونایتد را ترک خواهد کرد اگر سرمربی بعدی تصمیم بگیرد به او تکیه نکند، کار پیدا کردن یک باشگاه جدید برای رونالدو کار چندان مشکلی نخواهد بود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها