|
کدخبر: 242840

مهدی هاشمی در لباس زندانی

عکسی در فضای مجازی منتشر شده است که مهدی هاشمی را در لباس زندان نشان می دهد که کاربران فضای مجازی براین باور بودندکه به دلیل اختلافات پیش آمده با همسر سابق ش ممکن است بوده باشد که درادامه می خوانید.

مهدی هاشمی مهدی هاشمی همسر گلاب آدینه، پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان و بازیگر سینما است. مهدی هاشمی فعالیت در تئاتر را به عنوان بازیگر به همراه داریوش فرهنگ در سال ۱۳۴۸ با تشکیل گروه تئاتر «پیاده» آغاز نمود. مهدی هاشمی در سال ۱۳۵۲ در رشتهٔ هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. داریوش فرهنگ و همسر پیشین‌اش سوسن تسلیمی، از همکلاسی‌های دورهٔ دانشکدهٔ مهدی هاشمی محسوب می‌شوند که اوج همکاری آن‌ها در ساخت سریال سلطان و شبان بود.  در ادامه مهدی هاشمی را در لباس زندان می بینید که این مسئله بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

مهدی هاشمی

بیوگرافی کامل مهدی هاشمی

مهدی هاشمی با نام اصلی میرمهدی هاشمی قرمزی متولد 16 آذر 1325 در لنگرود بازیگر ، کارگردان و فیلم نامه نویس تلویزیون ، سینما و تئاتر ایران است. مهدی هاشمی سال 1352 وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و تحصیلاتش را در رشته هنرهای نمایشی ادامه داد و در این رشته فارغ التحصیل شد و فعالیت جدی در دنیای هنر را از حدود سال 48 در تئاتر آغاز کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها