|
کدخبر: 234653

بهار 1401 فرصتی برای پایان مشکل فشار آب خانه شما

بهار 1401 فرصتی برای پایان مشکل فشار آب خانه شما

 

 

 

 

 تبلیغ

 

پمپ آب، وسیله‌ای است که با تبدیل کردن انرژی الکتریسیته به انرژی حرکتی باعث افزایش فشار آب لوله کشی ساختمان ها می‌شود. اگر در طبقات بالای ساختمان زندگی می‌کنید، حتما برای شما هم پیش آمده که با مشکل فشار کم آب روبرو شده باشید این مسئله به این دلیل اتفاق می‌افتد که لوله کشی آب ساختمان های بزرگ، توانایی لازم برای انتقال آب پرفشار به تمامی واحد‌ها را ندارد.

اینجاست که می‌توان به اهمیت وجود پمپ آب در ساختمان پی برد. پمپ آب به راحتی می‌تواند فشار آب تمامی واحد های ساختمان را کنترل کند تا هیچ واحدی با مشکل فشار کم آب روبرو نشود. این دسته پمپ ها انواع فراوانی دارند. پمپ بی صدا پر کاربردترین و پمپ پنتاکس از معروفترین انواع پمپ آب می باشند. اگر برای ساختمان خود به یک پمپ با کیفیت و ارزان نیاز دارید، تنها کافی است به یک نمایندگی معتبر در این زمینه مراجعه کنید و از مزایای شگفت انگیز پمپ های آب بهره ببرید.

از کجا پمپ بخریم؟

آنچه در انتخاب یک پمپ باید به آن توجه کنید این است که پمپ آب را برای انتقال چه نوع سیالی بکار خواهید گرفت. زیرا اگر سیال مورد نظر شما برای پمپاژ، دارای موادی خورنده باشد باعث سایش زودرس پمپ آب می‌شود. به همین دلیل ضروری است که ترکیب شیمیایی محیط مورد پمپاژ، گرانروی آن و وجود احتمالی اجزای جامد را در نظر داشته باشید. همچنین لازم است بدانید هر چه سیال چسبناک‌تر باشد، جریان در سیستم پمپاژ نیز دشوارتر است.

نکته دوم که امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی مردم، مسئله بسیار مهمی است، موضوع قیمت پمپ آب است. بدیهی است که شما علاقه داشته باشید، پمپی با کیفیت و در عین حال با قیمت ارزان خریداری کنید تا هیچ گونه فشاری متحمل نشوید. برای این منظور می توانید با مراجعه به آدرس (https://vidfactor.com/waterpump.html) از لیست قیمت و تنوع انواع پمپ آب متناسب با کاربری خودتان اطلاع کسب کنید.

پس می توان گفت، برای پاسخ به سوال «از کجا پمپ بخریم؟» باید ابتدا اعتبار شرکت مورد نظر در بازار را مورد بررسی قرار دهیم. یک نمایندگی معتبر می تواند پاسخگوی همه جانبه نیازهای ما اعم از کیفیت بالا و قیمت ارزان، باشد.

کاربرد ویژه پمپ پنتاکس برای مصارف خانگی چیست؟

برای انتخاب یک پمپ آب مناسب که بتواند نیاز شما را به طور کامل برطرف کند، نیازمند آگاهی در مورد ظرفیت انواع پمپ های آب و نحوه کارکرد آنها هستید. یکی از پرکاربردترین پمپ هایی که امروزه مورد مصرف طیف گسترده‌ای از افراد قرار گرفته است، برند پمپ پنتاکس است.

پمپ های پنتاکس خانگی در سه نوع بشقابی، جتی و بوستر در بازار وجود دارند. پمپ های بشقابی و جتی کاربرد ویژه‌ای در ساختمان های مسکونی دارند. الکتروپمپ های پمپ پنتاکس در دو نوع طراحی شده که نوع اول آن باعث افزایش فشار آب و نوع دوم باعث بازگشت آب گرم خواهد شد که این نوع برای استفاده در شوفاژخانه‌ها بسیار مناسب می باشد.

در مدل بشقابی پمپ پنتاکس، دو پروانه در جهت عکس هم کار می‌کنند و باعث افزایش فشار آب خواهند شد. این نوع پمپ ها به دلیل کارایی بالا و قیمت مناسب در مصارف خانگی بسیار کاربرد دارند. پمپ آب جتی نیز معمولا پاسخگوی نیاز یک ساختمان 4 طبقه می‌باشد. هواگیری این نوع پمپ آسان است و دارای مکشی قوی می‌باشد که باعث قدرت فشار آب خواهد شد.

از طرفی پمپ های پنتاکس از دسته پمپ های کم صدا می‌باشند و نصب آن در ساختمان شما باعث ایجاد کوچکترین مزاحمتی برای اعضای ساختمان نخواهد شد. پمپ های پنتاکس از کاربردی ترین پمپ های آب خانگی هستند.

 

 

 

 

 index

چگونه یک پمپ پنتاکس اصل با قیمتی مناسب بخریم؟

همانطور که گفته شد، یکی از مهمترین پمپ های خانگی، پمپ های پنتاکس می‌باشند. پمپ های پنتاکس به دلیل کارایی عالی و قیمت مناسب مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته اند. البته بسیاری از فروشگاه‌های نامعتبر محصولات پنتاکس اصلی را به مصرف کننده ارائه نمی‌دهند و همان محصول بی کیفیت را نیز با قیمتی گزاف و به اسم پمپ پنتاکس به مشتری می‌فروشند.

تشخیص اصل یا تقلبی بودن پمپ آب پنتاکس، برای افراد عادی، کار راحتی نیست چرا که انواع تقلبی این محصول از نظر ظاهری بسیار شبیه به جنس اصل می‌باشند. پس بهتر است برای اطمینان از اصل بودن پمپ پنتاکس، به نمایندگی های معتبر ارائه دهنده خدمات پمپ آب، مراجعه کرده و پمپ مد نظر را از آنجا خریداری کنیم.

این نمایندگی ها تحت نظارت دائمی نهادهای قانونی کیفیت کالا هستند و تمامی اجناس موجود در انبارشان، جنس‌هایی اصل می‌باشد. از طرفی به دلیل نظارت دائمی، همواره قیمت مناسبی برای فروش کالا به مشتری عرضه می‌کنند. یعنی شما با خرید از یک نمایندگی پمپ آب دارای اعتبار، می‌توانید پمپ پنتاکس اصل را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

چگونه از سلامت فنی پمپ آب خریداری شده، اطمینان یابیم؟

پس از خریداری پمپ آب و نصب آن، شما می‌توانید از مزایای آن بهره مند شوید. اما مسئله بعدی اینجاست که چه تضمینی برای سلامت پمپ خریداری شده وجود دارد؟ این سوال ممکن است هنگام خرید محصول، ذهن شما را به خود مشغول کند. البته بدیهی است وقتی برای خرید یک محصول هزینه می‌کنید، باید نگران سلامت آن نیز باشید.

 اما لازم است بگوییم، در صورت خریداری پمپ آب از یک نمایندگی معتبر، جایی برای نگرانی وجود ندارد. چرا که شرکت های معتبر تحت نظارت کامل نهادهای قانونی، خدمات خود را به مصرف کننده ارائه می‌دهد. تمامی پمپ های آب موجود در نمایندگی های معتبر، از ضمانت نامه و گارانتی  برخوردارند و توسط برندهای شناخته شده در ایران و جهان تولید و عرضه می‌شوند.

از طرفی این گونه شرکت ها، خدمات پس از فروشی به مصرف کننده ارائه می‌دهند که تضمین کننده سلامت محصول خریداری شده، در دراز مدت می‌باشد. پس حتی لازم نیست نگران نقص فنی، یا خراب شدن اجزا و قطعات پمپ آب باشید. 

 

 

  

تبلیغ

 

 چرا باید پمپ آب خود را از vidfactor خریداری کنیم؟

به طور خلاصه می‌توانیم بگوییم فروشگاه ویدفکتور یکی از نمایندگی معتبر و مطمئن در ایران است که در زمینه پمپ آب ارائه خدمات می‌کند. پمپ های آب موجود در این شرکت، همگی معتبر و تحت نظر برندهای معروف تهیه می‌شوند و از ضمانت نامه و خدمات پس از فروش برخوردار هستند تا خریدار به هیچ وجه نگران سلامت کالای خریداری شده و هزینه‌ای که بابت آن متحمل شده است، نباشد.

فروشگاه ویدفکتور تا پایان بهار سال 1401 امکان خرید انواع پمپ با تخفیف های ویژه 10 الی 25 درصد را با ظرفیت محدود در مورد پمپ های ایتالیایی فرآهم کرده است که می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای انتخاب و خرید پمپ آب و رفع مشکل فشار آب در خانه شما باشد.

وبسایت: https://vidfactor.com

ایمیل: info@vidfactor.com

تلفن: 021-22204900

آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، به سمت فردیس، بعد از پل بصیرت، نبش گلستان 22

 

ارسال نظر