|
کدخبر: 233973

کادو ولنتاین

کادو ولنتاین

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از هدیه دادن به دیگران لذت می‌ برید؟ در طول سال مناسبت های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. کسانی که می گویند با پول نمی توان شادی را خرید، مشخص است که پول خود را در جای درست خرج نکرده اند. هدر دادن مداوم پول برای خریدهای غیرضروری قطعا خلاء های عاطفی عمیق را پر نمی کند و کلید خوشبختی طولانی مدت نیست، اما خرید کادو برای دیگران هدیه ای برای شما نیز محسوب می شود. ثابت شده است که انجام کارهای سخاوتمندانه مثل هدیه دادن به دیگران، به خصوص هدیه دادن به کسی که دوستش داریم، می تواند ما را شادتر کند. کمی درباره اش فکر کنید. چه چیزی شما را خوشحال تر می کند؟ خرید یک جفت کفش گران قیمت که به آن احتیاجی ندارید و چیزی جز تاول های دردناک به شما نمی دهد، یا چهره شاد و قدردان کسی که هدیه ای زیبا از شما دریافت کرده است؟ شواهد نشان می دهد که برای اکثر مردم، اهمیت دادن به دوستان و عزیزان خود و هدیه دادن به آن ها بیشتر مایه شادی می شود. اگر در انتخاب و خرید کادو برای شخص مورد علاقه خود مشکل دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا چند ایده کادو ولنتاین و هدیه روز عشق را معرفی کنیم.

 

 

 

 

 

برای شخص مورد علاقه خود چه هدیه ای بخریم؟

برای خرید هدیه ولنتاین در مرحله اول باید به مناسبت مورد نظر و المان ها و سمبل های مربوط به آن توجه کرد. برای نشان دادن عشق به شخص مقابل و عمیق تر کردن محبت بین یک دیگر معمولا چند هدیه محبوب بین همه وجود دارد که عبارتند از:

  • گل رز
  • قلب سرخ
  • باکس شکلات
  • عروسک های خرسی

در حالی که هدایای ذکر شده به تنهایی می توانند کافی باشند، اما بسیاری از افراد در کنار این موارد به دنبال یک هدیه خاص دیگر هم هستند که حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد. به طور کلی برای خرید بهترین هدیه برای شخص مورد علاقه خود باید به نکات مهمی از جمله سن فرد، نوع ارتباطتان با یک دیگر، مدت رابطه، علایق و جنسیت او توجه کنید.

 

 

 

 

ممکن است همه چیز را در مورد شخصی بدانید و همچنان در این فکر باشید که چه هدیه ای به او بدهید. می توانید به سنت دیرینه ولنتاین پایبند باشید و با فرستادن دسته گل و یک جعبه شکلات به شکل قلب به استقبال این مناسبت بروید؛ یا این که می توانید به دنبال هدیه ای بروید که این روز را برای همیشه خاطره انگیز کند. برای کم کردن فشار و استرس انتخاب هدیه مناسب، در ادامه چند کادوی جذاب و به یاد ماندنی را برای این منظور به شما معرفی خواهیم کرد.

ست کیف پول و کمربند چرمی

اگر به دنبال خرید هدیه ای ولنتاین برای آقایان هستید، ست کیف پول و کمربند چرمی می تواند گزینه خوبی باشد. این هدیه نه تنها کاملا کاربردی است، بلکه دیگر نگران از مد افتادن آن هم نخواهید بود.

 

 

 

ماگ ست

ماگ های ست دو نفره برای هر مناسبتی گزینه مطلوبی هستند و شخص مورد علاقه شما را خوشحال خواهند کرد.

گلدان های طبیعی

اگر فرد مورد نظر شما به طبیعت و نگهداری از گیاهان طبیعی علاقه دارد، می توانید گلدانی آپارتمانی شیک و زیبا به او هدیه دهید.

خودکار و روان نویس حک نویسی شده

خودکار یا روان نویسی که اسم شخص بر روی آن حک شده باشد می تواند هدیه ای خاص و در عین حال کاربردی برای کسانی که زمان زیادی را به نوشتن می پردازند باشد.

ست تیشرت دونفره

یکی از هدایای مناسب و دوست داشتنی برای چنین مواقعی تیشرت های ست دونفره هستند که طرح دلخواهتان بر روی آن ها چاپ شده است.

جعبه موزیکال

با هدیه دادن جعبه موزیکال می توانید علاقه خود را به کمک الفبای موسیقی به شخص مقابل بیان کنید.

تابلو آسمان شب

در بسیاری از مواقع، همه ما دوست داریم که از زمانی خاص در زندگیمان یک یادگاری داشته باشیم تا با نگاه کردن به آن خاطراتش زنده شود. از این رو، تابلویی که وضعیت ستارگان و ماه را در تاریخی خاطره انگیز نشان می دهد قطعا هدیه ای ارزشمند و زیبا برای هر کسی به شمار خواهد آمد.

 

 

تابلو کلاژ عکس های خاطره انگیز

مجموعه عکس هایی از لحظات شیرین زندگی بر روی تابلویی به شکل قلب یا اسم شخص مورد نظر حتما لبخند به لب دریافت کننده این هدیه می آورد.

رزهای جاویدان

گل های رز جاودان همان گل رز طبیعی هستند که با استفاده از تکنولوژی روز مومیایی شده اند. این گل ها بین 3 تا 5 سال ماندگاری دارند و رنگ و زیبایی خود را از دست نمی دهند و به همین علت می توانند سمبل علاقه پایدار و جاودان بین شما باشند و کادوی ولنتاین مناسبی به حساب می آیند.

اگر همچنان در انتخاب هدیه روز عشق برای عزیزان خود تردید دارید، می توانید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. فروشگاه اینترنتی ویستور با ارائه هدایای مختلف با بازه های قیمتی متنوع برای این مناسبت، شما را در این راه همراهی خواهد کرد.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها