|
کدخبر: 219313

در خصوص حل مسائل کار و کارگری تشکیل گردید

نشست مشترک مدیرکل تعاون کار و رفاه استان مرکزی و نیروگاه شازند

به گزارش روابط عمومی نیروگاه شازند نشست مشترکی بین مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و هیات همراه ایشان با مدیر عامل نیروگاه شازند در خصوص مسائل کار و کارگری تشکیل گردید.

اخبار نشست مشترک مدیرکل تعاون کار و رفاه استان مرکزی و نیروگاه شازند

به گزارش روابط عمومی نیروگاه شازند نشست مشترکی بین مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و هیات همراه ایشان با مدیر عامل نیروگاه شازند در خصوص مسائل کار و کارگری تشکیل گردید. بهزاد سام دلیری در راستای آشنایی، توانمندی‌ها و وضعیت نیروگاه ، از نیروگاه حرارتی شازند بازدید نموده و طی نشستی با مدیر عامل و جمعی ازمعاونین و مدیران، از نزدیک در جریان مسائل کارگری و تولید نیروگاه قرار گرفته و بر تلاش برای رفع مشکلات، حفظ و توسعه اشتغال تاکید کردند.

 در این نشست ابتداء مدیر عامل نیروگاه ضمن خیرمقدم اظهار داشتند: این نیروگاه در حال حاضر با تولید ۱۲۰۰ مگاوات انرژی الکتریکی، سهم بسزایی در تولید برق کشور را دارد.

خبر نیروگاه۲

شهرام ایرانپاک افزود: از ابتدای سال جاری نیروگاه برای تولید انرژی الکتریکی از سوخت گاز طبیعی استفاده نموده است و همانطور که بارها اعلام نموده‌ایم، این نیروگاه تمایلی به استفاده از سوخت مایع را ندارد زیرا علاوه بر مسائل زیست محیطی، باعث افزایش تقریبی دو برابری هزینه‌های تعمیرات واحدها می‌شود.

در این نشست که در خصوص مسائل کارگری و کارفرمایی تشکیل شده بود، مسائل و مشکلات بخش کارگری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با حضور در نیروگاه حرارتی شازند، پس از نشست با مدیران نیروگاه از فرآیند تولید انرژی الکتریکی و فعالیت تعمیرات توسط پرسنل سخت‌کوش نیروگاه شازند تشکر کرد.

 

منبع: نیروگاه حرارتی شازند
خبرنگار: فروغ کمال آبادی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها