|
کدخبر: 212862

بازدید مقامات شازند از نیروگاه حرارتی منطقه

با توجه به ضرورت تامین سوخت پاک در فصل سرد سال، با حضور مسئولین شهرستان شازند جلسه‌ای به همین منظور در نیروگاه حرارتی شازند تشکیل گردید.

انرژی بازدید مقامات شازند از نیروگاه حرارتی منطقه

با توجه به ضرورت تامین سوخت پاک در فصل سرد سال، با حضور مسئولین شهرستان شازند جلسه‌ای به همین منظور در نیروگاه حرارتی شازند تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی نیروگاه حرارتی شازند، جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولین شهرستان شازند از جمله امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی  شهرستان شازند و مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق منطقه‌ مرکزی در نیروگاه تشکیل شد.

خبر نیروگاه

در این نشست ابتدا شهرام ایرانپاک مدیر عامل نیروگاه ضمن خیر مقدم به مهمانان، اظهار داشت: با تلاش همکاران این مجموعه، نیروگاه حرارتی شازند در ماه‌های گذشته سال ۱۴۰۰ با حداکثر توان در مدار تولید بوده و ضمن انجام برنامه‌های تعمیراتی به موقع و ضروری امیدواریم در ماه‌های آتی نیز به همین شکل به تولید پایدار خود ادامه دهیم.

در ادامه ایشان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون این نیروگاه از سوخت گاز استفاده نموده و با توجه به اینکه مصرف سوخت گاز اولویت این نیروگاه می‌باشد، تمایلی به استفاده از سوخت مازوت نداریم چرا که سوخت مازوت باعث بروز خسارت به تجهیزات و سبب الزام به انجام تعمیرات اساسی زود هنگام در نیروگاه خواهد شد.

خدماتی که نیروگاه حرارتی شازند در راستای تولید پایدار انرژی الکتریکی در سال جاری داشته است بیانگر احساس مسئولیت کارکنان و پرسنل خدوم این نیروگاه بوده که به حق شایسته تقدیر می‌باشند.

وی همچنین افزود: یکی از مشکلات نیروگاه حرارتی شازند در فصول سرد سال عدم تامین سوخت گاز مورد نیاز می‌باشد که در تلاش هستیم این مشکل را با کمک مسئولین محترم برطرف نماییم.

منبع: نیروگاه حرارتی شازند
خبرنگار: فروغ کمال آبادی

ارسال نظر