|
کدخبر: 211510

واکنش شوکه کننده همسر خانم بازیگر به خبر مرگ او

مهدی کوشکی همسر سابق ریحانه پارسا است. ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون است. ریحانه پارسا با سریال پدر دیده و شناخته شد.

اخبار واکنش شوکه کننده همسر خانم بازیگر به خبر مرگ او

به گزارش مه شو : مهدی کوشکی همسر سابق ریحانه پارسا است. ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون است. ریحانه پارسا با سریال پدر دیده و شناخته شد. از دیروز خبر مرگ ریحانه پارسا در فضای مجازی وایرال شده است. اما این خبر واقعیت دارد یا کذب است؟

واکنش مهدی کوشکی به فوت همسرش ریحانه پارسا

مهدی کوشکی همسر پیشین ریحانه پارسا در برابر تمام اخبار فوت این خانم بازیگر سکوت کرد. سکوت معنادار مهدی کوشکی مخاطبان را بیش از پیش در برابر مرگ این خانم بازیگر می ترساند.

خبرنگار  رکنا در تماسی با  مهدی کوشکی برای به دست آوردن اطلاعات موثقی درباره شایعات مرگ ریحانه پارسا ناکام ماند و ایشان از پاسخگویی  امتناع کردند و هیچ موضعی را در این باره نگرفتند. این آقای بازیگر پس از مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه در فضای مجازی فعالیت چندانی ندارد. اما سکوت او اخبار ضد و نقیضی را در این باره به وجود می آورد.

 

مرگ ریحانه پارسا شایعست یا واقعیت

پس از ترند شدن خبر مرگ ریحانه پارسا ، خبرگزاری های بسیاری روی این خبر مانور دادند. اما تا کنون خبرگزاری های خارج از کشور و حتی خبرگزاری های ترکیه ، خبری را در این باره منتشر نکردند.

خبرگزاری های داخلی هر کدام با منتشر کردن یک خط خبر و بدون استناد به شخص یا مدرک خاصی خودکشی ، قتل  یا اوردوز این خانم بازیگر را تایید یا تکذیب کردند در حالی که هم برای تایید این خبر زود است هم برای تکذیب آن! اما ما در زمینه سرنوشت ریحانه پارسا هنوز به نتیجه قطعی ای نرسیده ایم و همچنان تلاش ما در این زمینه ادامه دارد تا اخبار موثقی را به شما به اشتراک بگذاریم.

 

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا درگذشت 

سایت رکنا نوشت : شنیده ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به ق تل رسیده است. همزمان برخی از اخبار از خود ک شی ریحانه پارسا یا اوردوز او خبر می دهد! همچنین استوری واتس آپ ریحانه پارسا که امروز منتشر کرده است نشان می‌دهد ممکن است این خبر شایعه باشد

 آخرین استوری ریحانه پارسا در اینستاگرام

ریحانه پارسا

حواشی ریحانه پارسا

او به گفتهٔ خود شش ماه ممنوع‌الکار شد. پس از انتشار خبر ازدواجش با مهدی کوشکی، توئیتی منتشر کرد که از مردان می‌خواست حق طلاق را به زنانشان ندهند. پارسا در توئیتر نوشت: «حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد ؟»
حرکات ریحانه پارسا پس از اکران فیلم خوب، بد، جلف ۲ در جشنوارهٔ فیلم فجر ۱۳۹۸ واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. برخی او را به فرصت‌طلبی برای جلب توجه متهم کردند و برخی در دفاع از پارسا، انتقادها را ناشی از جنسیت‌زدگی دانستند.
او در یک لایو اینستاگرامی حجاب خود را که یک کلاه بود از سر برداشت و مدعی شد چون طول موهایش کمتر از دو سانتیمتر است، «هنوز» قوانین جمهوری اسلامی ایران را نقض نکرده‌است.حواشی
یا بنویس
حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد ؟
ایموجی هم نزار
پارسا در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرد که باعث شده او را به خامی و تلاش برای دیده شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر، بلافاصله تمامی عکس‌هایش از نقش‌آفرینی در این سریال را از صفحهٔ اینستاگرامش حذف کرد و عکس‌هایی «با ظاهری متفاوت» مشابه عکس‌های مدل‌ها منتشر کرد. او نوشت: «من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطهٔ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره!» او به علت انتقادهای فراوان، صفحهٔ اینستاگرامش را از حالت عمومی خارج کرد و امکان نظردهی را سلب کرد. روزنامهٔ کیهان رفتارهای او را «سوءاستفاده از صداوسیما»، «نامتعارف»، و «هنجارشکنی» خواند و او به گفتهٔ خود شش ماه ممنوع‌الکار شد. پس از انتشار خبر ازدواجش با مهدی کوشکی، توئیتی منتشر کرد که از مردان می‌خواست حق طلاق را به زنانشان ندهند. پارسا در توئیتر نوشت: «حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد ؟»
حرکات ریحانه پارسا پس از اکران فیلم خوب، بد، جلف ۲ در جشنوارهٔ فیلم فجر ۱۳۹۸ واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. برخی او را به فرصت‌طلبی برای جلب توجه متهم کردند و برخی در دفاع از پارسا، انتقادها را ناشی از جنسیت‌زدگی دانستند.
ریحانه پارسا
او در یک لایو اینستاگرامی حجاب خود را که یک کلاه بود از سر برداشت و مدعی شد چون طول موهایش کمتر از دو سانتیمتر است، «هنوز» قوانین جمهوری اسلامی ایران را نقض نکرده‌است.
سینما
۱۳۹۹ رقصنده بهمن گودرزی
گشت ارشاد ۳ سعید سهیلی
کوسه علی عطشانی صنم
۱۳۹۸ خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری پیمان قاسم‌خانی آناهیتا

درسال‌هایی کـه مشغول تحصیل بودم، همیشه دوست داشتم با نقشی وارد فضای حرفه‌ای شوم کـه چالش داشته باشد تا بتوانم در آن جاییکه می توانم خودم را نشان بدهم. البته یک نگرانی هم داشتم کـه نکند با کار قبلی آقای عنقا یعنی «تنهایی لیلا» و لیلای آن سریال مقایسه شوم. لیلا یک دختر امروزی اسـت کـه بخاطر برخی اتفاقاتیکه در دانشگاه می‌افتد با پسری بنام حامد تهرانی آشنا میشود.

کل سریال جریان رابطه این دو نفر اسـت. نقش حامد را سینا مهراد بازی می کند و مـن در اینکار با چهره‌ هایی چون مهدی سلطانی و لعیا زنگنه کـه پیش از این سالها مخاطب بازی‌ های درخشانشان بوده‌ام، همبازی هستم و البته بازیگر خوب دیگری نیز کـه فعلاً اجازه ندارم اسم وی را بگویم، بزودی بکار می‌پیوندد.

مـن، ریحانه پارسا دختری کـه از هم اکنون تا همیشه اگر کسی میشناستش بـه واسطه ی سریال پدر هست« این رو هیچوقت یادش نمیره»از همین پست میگم اگر اینروزها عکسی دیده شده کـه فرقِ زیادی با تصویرِ این ماه های اخیر داره بی هیچ جبهه گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست

 

ارسال نظر