|
کدخبر: 118288

به مناسبت هفته دولت استان مرکزی افتتاح شد

۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در صنعت برق

: به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای باختر ، مدیرعامل برق منطقه ای برق باختر در آیین افتتاح طرح های هفدهمین هفته پویش : با حمایت مسوولین ارشد استان و شرکت توانیر و به موازات پروژه های جاری در سه استان لرستان و همدان و مرکزی همزمان در توسعه زیر ساخت های صنعت برق حرکت کردیم.

اخبار ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در صنعت برق

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای باختر ،  مدیرعامل برق منطقه ای برق باختر در آیین افتتاح طرح های هفدهمین هفته پویش هرهفته #الف _ب _ایران ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم و تبریک هفته دولت گفت : با حمایت مسوولین ارشد استان و شرکت توانیر و به موازات برنامه ها و پروژه های جاری در سه استان لرستان و همدان و مرکزی همزمان در توسعه زیر ساخت های صنعت برق حرکت نموده ایم که  در مجموع ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در قالب پویش در استان مرکزی به بهره برداری رسیده است .

پیوست خبر برق باختر

فرهاد شبیهی  افزود: افتتاح پروژه های صنعت برق موجبات رشد و توسعه و آبادانی کشور را فراهم می سازد.

شبیهی ادامه داد: امروز با احداث پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهباز،  پست سیار شهر صنعتی زاویه،  پست و خط ۶۳.۲۰ کیلوولت دودهک و افتتاح نیروگاه ۲۰ مگاواتی صیناکو، در مجموع ۲۰۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل برق منطقه ای باختر گفت: با احداث این پروژه ها، ۱۰ هزار شغل در استان مرکزی ایجاد شد

مدیرعامل شرکت توانیر نیز در آیین افتتاح این پروژه ها ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: امروز در قالب پویش  #هرهفته _ الف  _ب _  ایران ؛ پروژه های زیرساختی مهمی که موجب شتاب به صنایع دیگر و  توسعه صنعت ، خدمات و کشاورزی است افتتاح شد.

وی در ادامه افزود: امسال تابستان سخت و افتخار آمیزی داشتیم و گرم ترین سال در سی سال گذشته را داشتیم و عبور موفق و بدون خاموشی هدف گذاری شد و این موفقیت در سایه تلاش مسولان و همکاری مردم عزیز را در بر داشت.

پیوست خبر برق باختر ۲

 

محمد حسن متولی زاده افزود: براساس اعلام سازمان هواشناسی، امسال گرمترین سال  در ۳۰ سال گذشته  بود. به ازای هر یک درجه افزایش حدود ۱۵۰۰ مگاوات مصرف برق افزایش می یابد.

ایشان در ادامه گفت: انرژی که صنایع بزرگ مصرف داشتند نشانگر رونق تولید داشت و ما پاداشهای خوبی از صنایع وکشاورزان کم مصرف اعطا شد.

وی گفت: مصرف انرژی صنایع بزرگ در مدت مشابه  نسبت به سال گذشته بیش از ۱۱ درصد بود.

متولی زاده افزود:در استان مرکزی۳۶ میلیارد تومان به صنایع و کشاورزان همکار جهت پاداش همکاری در ایام پیک اهدا شد.

نویسنده: فروغ کمال‌آبادی
منبع: شرکت برق منطقه ای باختر
خبرنگار: فروغ کمال آبادی

ارسال نظر