|
کدخبر: 293987

پروتکل نگهداری معتادین به دلخواه صدا و سیما تغییر نمی‌کند/ توهین و درخواست سوال برانگیز خبرنگار صدا و سیما

شب گذشته یک گزارش خبری که از سوی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما تهیه شده بود از بخش خبری ۲۰۳۰ پخش شد که در آن ادعاهایی مطرح شد.

اجتماعی پروتکل نگهداری معتادین به دلخواه صدا و سیما تغییر نمی‌کند/ توهین و درخواست سوال برانگیز خبرنگار صدا و سیما

شب گذشته یک گزارش خبری که از سوی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما تهیه شده بود از بخش خبری ۲۰۳۰ پخش شد که در آن ادعاهایی مطرح شد.

بعد از این گزارش رئیس مرکز غربال متعادان متجاهر و سرهنگ روح اللهی معاون جمع آوری معتادین مواد مخدر فراجا ی استان تهران به ان واکنش نشان دادند.

زمانی که معتادان و کارتون خواب‌ها از سطح شهر جمع آوری و به مرکز غربال اعزام می‌شوند، غربالگری شده و تمام موارد و پروتکل‌ها از پیش تعریف شده است.

اگر معتادی دارای زخم باز باشد به مرکز خاورشهر زیر نظر شهرداری تهران اعزام می‌شود.

اگر فرد معتاد سن زیر ۱۸ سال و یا بالای ۶۵ سن داشته باشد به مرکز یاور شهر در افسریه منتقل می‌شود و اگر دارای معلولیت باشید به مرکز دیگری منتقل می‌شود.

افرادی که دارای بیماری خاص باشند و شرایط درمان نداشته باشند به مرکز غربالگری منتقل نمی‌شوند چرا که ممکن است منجر به بیماری در افراد دیگر شوند.

برخی از افراد نیز دارای تجاهر هستند اما معتاد نیستند و توسط پلیس دستگیر و تحویل مراکز غربالگری داده می‌شوند، اما قانون اجازه بستری کردن این افراد را نمی‌دهد زیرا معتاد نیستند.

خبرنگار صدا و سیما درخواست های سوال برانگیزی در جریان تهیه گزارش داشت و پروتکل های ما هم تعریف شده است و اجازه تغییر ان نیست.

روزانه تعداد از افراد متجاهر و معتاد از سطح شهر جمع آوری می‌شوند اما فقط افراد معتاد به کمپ‌های غربالگری منتقل می‌شوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها