|
کدخبر: 267334

تلاش می‌کنیم امید را در جامعه زنده نگه داریم

شهردار تهران گفت: مردم سالاری دینی به معنای محور قرار دادن مردم و بهره‌مندی از نظرات و توانمندی آن‌ها در تمام عرصه‌ها است.

اجتماعی  تلاش می‌کنیم امید را در جامعه زنده نگه داریم

علیرضا زاکانی در آیین افتتاحیه نمایشگاه شهر‌های خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران گفت: شرایط جهان به سمت سختی می‌رود تنگنا‌های بشری افزایش پیدا می‌کند و چه بهتر که دولت‌ها و عناصر برخواسته از ملت‌ها دست به دست هم بدهند تا آینده بهتری را بسازند. شهردار تهران افزود:ما توانمندی‌های فراوانی داریم که امیدواریم بتوانیم در اختیار شهر‌های خواهر خوانده قرار دهیم تا بتوانیم شرایط بهتری برای رشد بشری خلق کنیم.

به دنبال ساخت تهرانی جدید با توجه به ظرفیت‌های مغفول مانده و حفظ مزایای فعلی هستیم

علیرضا زاکانی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که تمام توانمندی‌ها را بسیج کنیم تا با تکیه بر مردم با محوریت نخبگان ظرفیت خود را عیان کنیم، گفت: تهران ظرفیت بسیار بالایی دارد که در بخش تاریخی، علمی و دانشی، فرهنگی و سایر بخش‌ها از جمله اقتصاد قابل توجه است بنابراین در مدیریت شهری تلاش ما این است که در یک افق و چشم انداز مشخص و در طول یک دهه بتوانیم راه تحول و پیشرفت در حوزه کالبدی شهر را طوری ترسیم کنیم که تهران آینده؛ واجد شرایط و صلاحیت‌های موجود و دارای ویژگی‌های دیگری باشد که در حال حاضر از کمبود آن‌ها رنج می‌بریم.

شهردار تهران تأکید کرد: محمل و مقدمه آن این است که توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مدیریت شهری مورد توجه قرار بگیرد و با سایر کشور‌ها و شهر‌ها بتوانیم، تبادل تجربیات را در پس دوستی و مودت داشته باشیم و بتوانیم آینده بهتر و زیباتری را بسازیم.

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در شهر تهران

وی از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در شهر تهران در ۱۵ و ۱۶ تیرماه خبر داد و افزود: صد‌ها هزار میلیارد امکان برای رشد و پیشرفت تهران در این همایش عرضه خواهد شد، این همایش افتتاحیه دارد، اما اختتامیه نخواهد داشت و ادامه پیدا می‌کند تا فرصت‌ها در اختیار سرمایه گذاران قرار بگیرد.

نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی صحیح و افزایش امید در جامعه

شهردار تهران با اشاره به مواجهه با بدخواهان ایران در ایجاد ناامیدی، تصریح کرد: همه ما تلاش می‌کنیم که امید را در جامعه زنده نگه داریم و امروز که توفیق ما ایجاد کارآمدی و الگوی درست است تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت‌ها و ساختار‌ها برای نو شدن و ارتقاء استفاده کنیم که در این زمینه نقش رسانه‌ها ویژه و ممتاز است. امیدواریم با عنایت ویژه رسانه‌ها موارد موجود در سطح کشور و واقعیت‌ها اطلاع رسانی شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
  • حمید ارسالی در

    تلاش می‌کنیم که امید را در جامعه زنده نگ ه داریم جوک سال ،مسخری دوعالم،حیف نون خشک

ارسال نظر