|
کدخبر: 265544

این طلب ۲میلیونی خون به پا کرد

مرد جوان که به خاطر طلب دو و نیم میلیون تومانی رفیقش را در خیابان پیروزی به قتل رساند پای میز محاکمه از خود دفاع کرد.

رسیدگی به پرونده درگیری خونین در  خیابان پیروزی  اواسط سال ۹۹در جریان رسیدگی قرار گرفت.

ماموران بلافاصله برای رسیدگی به موضوع در محل حادثه حاضر شدند و مرد جوانی که در این درگیری با ضربه چاقو از سوی یکی از عاملان درگیری به شدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد و چندی بعد جانش را از دست داد و عامل جنایت به اتهام  قتل  بازداشت شد.

متهم در اولین اظهارات خود گفت:«با دوستم به خاطر بدهی دو میلیون و پانصد هزار تومانی اش به من درگیر شدم و برای دفاع از خودم به او ضربه کاری را وارد کردم.»

ه این ترتیب پرونده با طی روال قانونی برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و متهم پای میز محاکمه رفت.

قتل در خیابان پیرزوی به خاطر طلب دو میلیونی

در ابتدای جلسه رسیدگی مادر مقتول به عنوان ولی دم پرونده تقاضای قصاص متهم را کرد سپس متهم به جایگاه رفت و در دفاع از خود گفت: "مقتول به نام محمد از دوستانم بود. من با او مشکلی نداشتم و سالها او و خانواده اش را می شناختم.

مدتی قبل او از من دو میلیون و پانصد هزارتومان پول قرض گرفت که قرار شد پول  را خیلی زود پرداخت کند اما چند ماهی گذشت و خبری از او نشد."

متهم ادامه داد: روز حادثه باز هم برای وصول طلبم سراغ محمد رفتم که با هم درگیر شدیم و دوستانش که در محل حضور داشتند از او طرفداری کردند و همگی با هم به من حمله کردند.‌ در آن شرایط چاره ای نداشتم جز اینکه برای دفاع از خودم با چاقو یک ضربه به مقتول بزنم."

قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم و وکیل او برای صدور رای وارد شور شدند.

منبع: رکنا

ارسال نظر