|
کدخبر: 264701

پر فروش ترین عطر های دنیا را بشناسید

عطر زنانه ادوپرفیوم شنل کوکو مادمازل که در سال ۲۰۰۱روانه بازار شد به طوری که با رایحه ی خود یک جوان شجاع و جسور را تداعی می کند و دارای یک ترکیب کاملاً مدرن با کاراکتری قوی و در عین حال شگفت آور و تازه است .

این روزها عطرها اساسی ترین اکسسوری برای زبان استایل شما هستند. آنها بخشی از ترکیب جهان زنانه هستند و در حال حاضر در بین مردان نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد در این مقاله ۵عدد از برترین عطر های جهان را گرد هم آورده است .عطرهایی که حس بویایی و زیبایی شناختی شما را تحریک می کنند. از عطرهای گلدار و تند گرفته تا عطرهای سبک و تازه، ما در مورد پرفروش ترین عطرهای زنانه تحقیق کردیم و شما مطمئناً رایحه عالی و مناسب خود را دربین این ۵ عطر زنانه پرفروش دنیا پیدا خواهید کرد.

عطر زنانه ایوسن لورن لیبرهپ:

این عطر بی نظیر زنانه با رایحه ی فوژه کهربایی در سال ۲۰۱۹به بازار عرضه شد .لیبره توسط آن فلیپو و کارلوس بنایم خلق گردید.

وقتی از عطر زنانه الهام‌بخش لیبره استفاده می کنید، روح آزاد خود را ابراز می نمایید و خویشتن واقعی و مطمئن خود را در آغوش می گیرید. این عطر درخشان ترکیبی از روایح مرکبات، روایح سبز، گل و چوب است و یک تجربه بویایی الهی که فراموش کردن آن آسان نیست را برایتان به همراه دارد. نت‌های ابتدایی برگ درخت نارنج ، انگور فرنگی سیاه، اسطوخودوس و نارنگی ماندارین بلافاصله صاحب آن را به یک فانتزی دلپذیر مدیترانه‌ای دعوت می‌کنند سپس نت‌های میانی حاوی رایحه ی اسطوخودوس، یاس و شکوفه پرتقال آشکار می شوند و در آخر نت های پایه متشکل از مشک حسی، عنبر، سدر و وانیل ماداگاسکار دارای یک حال و هوای هیجان انگیز دریایی است که روزهای آفتابی روشن را به شب های گرم اغواکننده تبدیل می نماید و استفاده از این رایحه قوی را برای ماه های بهار و تابستان ضروری و واجب می کند.

عطر ادوپرفیوم شنل کوکو مادمازل

عطر زنانه ادوپرفیوم شنل کوکو مادمازل که در سال ۲۰۰۱روانه بازار شد به طوری که با رایحه ی خود یک جوان شجاع و جسور را تداعی می کند و دارای یک ترکیب کاملاً مدرن با کاراکتری قوی و در عین حال شگفت آور و تازه است .

ادکلن زنانه ورساچه کریستال نویر

ادکلن کریستال نویر از برند ورساچه، عطری است کهربایی با روایح گلهای شرقی و گرم و تلخ  با رایحه ی زنانه و با غلظت ادوپرفیوم  .کریستال نویرکه توسط دوناتلا ورساچه طراحی و در سال 2004 عرضه شد، عطری است با ماندگاری طولانی با رایحه ای حساس ،شیک و لطیف که مدت ها پس از استفاده ماندگار خواهد بود. نت‌های زنجبیل، هل، گل صد تومانی، فلفل و گاردنیا با هم ترکیب شده اند تا رایحه ی ترکیبی از گل‌های سفید زنانه، تند و نارگیل ایجاد شود . صبح آن را آن اسپری کنید تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، زیرا شما را از محل کار به هر جایی که می‌روید و حتی فراتر از آن همراهی می کند.

عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه

کالوین کلین یک نام تجاری جهانی با آرمان های جسورانه ، مترقی و زیبایی شناختی اغوا کننده و اغلب مینیمال است.

عطر زنانه میس دیور پرفیوم

ادکلن میس دیور از یک انگیزه وحشی متولد شد که در آن میل شدید برای مسحور کردن آقایان توسط زنان وجود دارد. اولین تصویر این عطر، عکس اولی است که در این مطلب قرار داده شده است.

 

 

 

 

منبع: تابناک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها