|
کدخبر: 254651

بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی را در اینجا ببینید

آیا تا به حال با استفاده از عطری خاص پوستتان دچار حساسیت نشده ؟ یا ماندگاری پایین برخی از عطر های برند که برای خرید آن ها مبلغ نسبتاً زیادی را هزینه کرده اید باعث نشده تا آن عطر را کنار بگذارید ؟

در این موارد مطمئناً عطر خریداری شده نسخه فیک و تقلبی عطر مورد نظر بوده و به همین دلیل دارای ماندگاری پایین ، رایحه نامطبوع و پخش بوی بسیار کم است ! علاوه بر این موارد بسیاری از ادکلن های فیک و تقلبی باعث ایجاد حساسیت های پوستی در برخی از افراد می شوند.

متاسفانه امروزه انواع عطر فیک ویترین بسیاری از فروشگاه های عطر و ادکلن را پر کرده اند و به راحتی نمی توان آن ها را تشخیص داد. به همین دلیل در ادامه قصد داریم تا بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ادکلن-اصل

آسان ترین و بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی

استعلام بارکد

مطمئناً ساده ترین و بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی استعلام بارکد آن خواهد بود. برای این کار می ‌توانید از نرم ‌افزار های مختلفی مانند Scanner استفاده کنید و سپس بارکد عطر را که به طور معمول در زیر جعبه قرار دارد اسکن نمایید.

پس از آن مشخصات ادکلن نمایش داده می شود و می توانید اطمینان حاصل کنید که عطر مردانه یا زنانه مورد نظر اصل یا تقلبی است.

ظاهر جعبه و شیشه عطر را بررسی کنید!

به طور معمول در برند های فیک عطر و ادکلن از مواد اولیه ارزان قیمت برای ساخت بطری استفاده می شود. بنابراین ممکن است به جای درب فلزی درب پلاستیکی جایگزین شود. برای مثال اگر قصد تشخیص ادکلن دانهیل آبی اصل از فیک را دارید لازم است حتماً قسمت اسپری و درب بطری عطر را بررسی کنید. در صورتی که این قسمت از جنس استیل ساخته شده باشد می توان اطمینان حاصل کرد که اورجینال است و در غیر این صورت مطمئناً فیک و تقلبی خواهد بود.

همچنین در نظر داشته باشید که برند های معتبر ریز ترین جزئیات را در طراحی ظاهری بطری و جعبه در نظر می گیرند و به همین دلیل اگر جعبه دارای جنس ضعیفی باشد یا شیشه عطر اندکی کدر یا دارای حباب هوا باشد مطمئناً عطر مورد نظر تقلبی خواهد بود.

ادکلن ها را تست کنید!

بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی تست آن است. البته برای این کار لازم است تا چند ساعت صبر کنید تا از ماندگاری و پخش بوی عطر مورد نظر اطمینان حاصل نمایید. در صورتی که رایحه عطر با گذشت زمان کوتاهی از بین برود مطمئناً تقلبی است چرا که برند های فیک تنها نت های میانی و پایانی را برای ساخت عطر استفاده می کنند که دارای ماندگاری کمی هستند و به سرعت از بین می ‌روند.

ادکلن-اصل1

بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی برند های مطرح

تشخیص عطر ادوپرفیوم ورساچه برایت کریستال زنانه اصل از فیک

بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی ورساچه صورتی بررسی طراحی بطری آن می باشد. در نسخه اصلی این عطر زنانه نام VERSACE به‌ همراه BRIGHT CRYSTAL روی بدنه بطری چاپ شده که با بررسی فونت به کار رفته می توانید نسخه اصل از فیک را تشخیص دهید. همچنین جالب است بدانید که در بسیاری از نسخه های فیک روی بدنه بطری اشتباه نگارشی وجود دارد !

جعبه عطر ورساچه صورتی دارای سلفون است که با ظرافت تمام دور تا دور جعبه کشیده شده است. همچنین جعبه این محصول از استحکام زیادی بهره می برد.

بطری عطر ورساچه برایت کاملاً شفاف است و درب الماس مانند آن به خوبی روی بدنه محکم می شود.

تشخیص ادکلن کرید اونتوس مردانه اصل از تقلبی

بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی کرید اونتوس بررسی مشخصات ظاهری آن می باشد. بنابراین بهتر است تا موارد زیر را بررسی کنید :

در ادکلن کرید اونتوس اصل نام عطر به صورت برجسته نوشته می شود.

جعبه عطر کرید اونتوس اصل دارای سلفون نیست.

روی درب بطری عطر کرید اونتوس لوگو سلطنتی CREED به صورت برجسته حک شده است.

ادکلن-اصل2

تشخیص ادکلن سی کی ایفوریا مردانه اصل

متاسفانه قسمت پمپ ادکلن ایفوریا فیک پلاستیکی است که به سرعت خراب شده و دچار نشتی می ‌شود. اما برای ساخت پمپ عطر ایفوریا اصل از آلومینیوم استفاده شده است. همچنین درب عطر ایفوریا فلزی است اما در نمونه های تقلبی از درب پلاستیکی استفاده شده است.

بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی در حین خرید اینترنتی

در هنگام خرید حضوری راهکار های زیادی برای تشخیص ادکلن اورجینال از نمونه های فیک وجود دارد اما متاسفانه در حین خرید اینترنتی نمی توان این موارد را بررسی نمود. بنابراین می توان گفت که بهترین راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی در حین خرید اینترنتی بررسی مجوز های کسب و کار و همچنین کارت گارانتی محصول می باشد. در واقع بهتر است موارد زیر را پیش از خرید مورد بررسی قرار دهید :

نماد اعتماد الکترونیکی

پیش از هر کاری برای اینکه مطمئن شوید فروشگاه اینترنتی مورد نظر محصول را برای شما ارسال می کند حتماً در قسمت پایین سایت روی نماد اعتماد الکترونیکی ضربه بزنید و مواردی از جمله صاحب امتیاز ، سوابق ، عملکرد و غیره را بررسی کنید. در صورتی که سایتی نماد اعتماد الکترونیکی نداشت به هیچ عنوان از آن خرید نکنید.

امکان مرجوع کردن کالا

بسیاری از فروشگاه‌ های اینترنتی شناخته شده شرایطی برای مرجوع کردن کالا دارند که با وجود این شرایط اگر متوجه فیک بودن عطر خریداری شده شوید ، می‌ توانید به راحتی آن را برگردانده و وجه پرداختی را پس بگیرید.

بررسی شبکه های اجتماعی

بهتر است تا پیش از خرید حتماً شبکه ‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام فروشگاه مورد نظر را چک کرده و با بررسی کامنت ها میزان رضایت خریداران را تخمین بزنید.

دریافت ضمانتنامه

امروزه نمی توان تنها با تبلیغاتی که در سایت های گوناگون می شود از اصل بودن کالای خریداری شده اطمینان حاصل کرد. بنابراین بهتر است تا از فروشنده بخواهید تا حتماً ضمانت نامه اصل بودن عطر و ادکلن را به شما تحویل دهد.

متاسفانه فروشگاه های معدودی کارت گارانتی عطر و ادکلن را به همراه آن به خریداران تحویل می دهند و به همین دلیل نمی توان به راحتی به آنها اطمینان کرد. اما جالب است بدانید که فروشگاه اینترنتی درین عطر با چندین سال سابقه مداوم در فروش عطر و ادکلن اورجینال ، تمامی شرایط گفته شده از جمله امکان بازگشت کالا و نماد اعتماد الکترونیکی را دارا است. همچنین به همراه تمامی عطر و ادکلن های اورجینال ، کارت گارانتی مادام العمر اصالت را به خریداران گرامی تحویل می دهد تا هر گونه تردید در خرید برطرف شود.

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل تر با شماره ۰۲۱۲۲۸۶۸۹۷۸ تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. امیدواریم خرید لذت بخشی را از فروشگاه عطر درین به آدرس اینترنتی www.dorinatr.com تجربه نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها