|
کدخبر: 263859

اعلام محدودیت های ترافیکی در ایام تعطیلات

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس از امروز چهارشنبه خبر داد.

اجتماعی اعلام محدودیت های ترافیکی در ایام تعطیلات

سرهنگ جاور صفاری با اشاره به تعطیلات پیش‌رو و پیش‌بینی حجم ترافیک در معابر برونشهری به ویژه مبادی ورودی و خروجی استان افزود: به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و  آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: در همین راستا، تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امشب در محورهای رشت قزوین و آستارا- اردبیل ممنوع است.

سرهنگ صفاری اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه یاد شده در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا- اردبیل و بالعکس از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه( دوازدهم  و پانزدهم خرداد ماه جاری) ممنوع است.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه  رانندگان در مسیرهای پر ترافیک باید صبر و حوصله داشته باشند ،  توصیه کرد: رانندگان  خودروها از سرعت و سبقت های غیرمجاز و حرکت نکردن بین خطوط خودداری کنند؛ چراکه ، این اقدام باعث انحراف و تصادف خودروها خواهد شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر