|
کدخبر: 261141

فعال شدن ایستگاه های ورزشی در منطقه دو تهران

مهدی صالحی، شهردار منطقه ۲ در مراسم نواختن زنگ تحرک که جمعی از خانواده معظم شهدا، مربیان ایستگاه‌های تندرستی سطح منطقه و شهروندان ورزشکار حضور داشتند، گفت: توسعه ورزش همگانی، یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای شاخص‌های اجتماعی همچون نشاط و شادابی فردی و اجتماعی، افزایش امید به زندگی و سلامت افراد در جامعه است.

اجتماعی فعال شدن ایستگاه های ورزشی در منطقه دو تهران

وی  با اشاره به رویکرد مدیریت شهری درارتقای نشاط و سلامت شهروندان با تقویت برنامه های ورزشی گفت : با هدف ایجاد محیط های مناسب برای انجام حرکات ورزشی و تشویق و ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین شهروندان، ۲۲ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان های منطقه فعال شد.

وی افزود: ایستگاه های ورزش شهروندی  ویژه بانوان و آقایان  در دو شیفت صبح و عصر پذیرای شهروندان علاقمند به ورزش است  و شهروندان می‌توانند برای ورزش به این ایستگاه ها مراجعه و به صورت گروهی با حضور مربیان متخصص ورزش کنند.

شهردار منطقه ۲به فعالیت مجموعه های ورزشی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۵مجموعه ورزشی و ۴سوله الزهرا در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کند.

صالحی گفت: به منظور تقویت سرانه های ورزشی محلات، زمین‌های چمن مصنوعی در محلات آماده و در اختیاز شهروندان قرار گرفته است.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها