|
کدخبر: 257929

اختلال در سامانه معاینه فنی برطرف شد

مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی معاینه فنی تهران درخصوص علت قطع شدن سامانه یکپارچه مراکز معاینه فنی کشور«سیمفا» گفت: مشکل فنی در سامانه مرکزی بوجود آمده بود و مراکز معاینه فنی تهران دخل و تصرفی بر آن نداشتند که با پیگیری های صورت گرفته از مدیریت سامانه در وزارت کشور ،‌این مشکل رفع شد.

اجتماعی اختلال در سامانه معاینه فنی برطرف شد

وی در ادامه به ازدحام و صف های طولانی مقابل مراکز معاینه فنی تهران را ناشی از قطع سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران «سیمفا» اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون شاهد شلوغی و شکل گیری صف های طولانی مقابل مراکز معاینه فنی تهران هستیم که با قطع شدن سامانه یکپارچه معاینه فنی ، ازدحام مضاعف شده بود.

گویا همچنین از متقاضیان گواهی معاینه فنی درخواست کرد: برای پیشگیری از شلوغی و صف تنها بر اساس ماه تولید خودرویشان به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند. برای مثال خودرویی که تولید مهر ماه سال ۹۷است باید در مهرماه سال ۱۴۰۱برای اخذ معاینه فنی مراجعه کند.

گفتنی است: بر اساس قانون هوای پاک خودروهایی که چهار سال از تولیدشان می گذرد مشمول اخذ معاینه فنی می شوند و امسال خودروهای تولید سال ۱۳۹۷و قبل از آن باید بر اساس ماه تولیدشان به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها