|
کدخبر: 257135

عدم توانایی راننده حادثه آفرید!

سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار کرد: ساعت ۰۸:۲۰ صبح امروز در مسیر بزرگراه بابایی به شرق خروجی استخر، یک دستگاه سواری پژو بدلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، ناگهان از مسیر خارج و پس از برخورد با گاردریل‌های کناری واژگون می‌گردد.

اجتماعی عدم توانایی راننده حادثه آفرید!

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب افزود: همکاران بنده در منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ و عوامل آتش نشانی بلافاصله در محل حضور یافتند و عوامل اورژانس به مداوای راننده در محل حادثه پرداختند.

وی گفت: در این حادثه به فرد و خودروی دیگری آسیب نرسید و این سواری با حضور جرثقیل راهور به حالت اول خود بازگشت تا تجربه‌ای تلخ به همراه خاطره‌ای عبرت آموز برای راننده آن باقی بماند.

وی گفت: رانندگان به این نکته توجه داشته باشند هنگامی که حواس آن‌ها به رانندگی نیست و خواب آلوده هستند و یا سرعت خود را افزایش می‌دهند و بالاتر از سرعت مقرره رانندگی می‌نمایند، باید هر لحظه آمادگی بروز حادثه را مانند واژگونی، برخورد با عابرین، برخورد با گاردریل‌ها و تصادفات فوتی و جرحی را داشته باشند پس به رانندگان توصیه می‌شود قبل از فشار دادن پدال گاز این حوادث را مرور نمایند و برای خود و دیگران خاطره‌ای تلخ را به یادگار نگذارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها