|
کدخبر: 113167

عکس های بازیگران دوباره سیاه و سفید شد! + تصاویر

بازدیدحدود چند روزی است که در اینستاگرام بازیگران و هنرمندان باز هم به چالش عکس سیاه و سفید برگشتند که در ادامه علت آن را مشاهده خواهید کرد.

اجتماعی عکس های بازیگران دوباره سیاه و سفید شد! + تصاویر

چند روزی است که دوباره چالش عکس سیاه و سفید در اینستاگرام با هشتگ ChallengeAccepted# غوغا کرده است، بیشتر هنرمندان و چهره های مشهور با اشتراک عکس های سیاه و سفید از خودشان با متن ها عجیب و غریب در این چالش شرکت کردندبیشتر بخوانید: عصر جدید پرمخاطب‌ترین برنامه تیرماه شد

دلیل بازگشت این چالش به درستی معلوم نیست، اما برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ترکیه می‌گویند چالش اخیر در پی کشته شدن یک زن جوان به دست دوست پسرش در ترکیه شروع شد؛ به نشانه اعتراض به دیدن پیاپی عکس سیاه و سفید زنانی که در اثر خشونت خانگی کشته می‌شوند.

در میان کسانی که از ترند تازه استقبال کرده‌اند، کاربران و سلبریتی‌های ایرانی و افغان هم هستند.

چالش عکس سیاه و سفید بهار ۹۹

سیاه-سفید-اینستاگرام۱

حدود چند روزی است با آغاز سال نو و نوروز ۹۹ بازیگران و هنرمندان در صفحه اینستاگرامشان عکس های سیاه و سفید از خودشان به اشتراک میگذارند که ۹۰% کاربران در واقع این چالش برایشان یک سرگرمی است، که ملت ایران در خانه هایشان با این گونه چالش ها خودشان را سرگرم کنند.

گفتنی است تمامی بازیگران این روزها عکس های دهه ۶۰ و ۷۰ خودشان را که سیاه و سفید است را به اشتراک میگذارند و هر گدام از آن ها نیز تعدادی از دوستان خودشان را به این چالش دعوت می کنند.

حتی دهه هفتادی ها هم با افکت های ویرایش، عکس های خودشونو سیاه و سفید می کنند و این داستان همچنان ادامه دارد.

اما حقیقت ماجرا چیست؟

سیاه-سفید-اینستاگرام۲

در واقع این روزها شاهد عکس های دردناک و ناراحت کننده از بیشتر پرستاران در بیمارستان های کشور هستیم، حتی بعضی ها هفته هاست که خانواده شان را ندیدند و ۲۴ ساعته بخاطر ویروس کرونا درگیر درمان بیماران کرونایی هستند.

حدود ۳-۴ روز پیش تعدادی از پرستاران با نوشته ی «ما سفید میپوشیم که شما سیاه نپوشید» پشت لباس هایشان و پخش این عکس ها در فضای مجازی با واکنش های زیادی روبرو شد و خیلی ها از مردم انتقاد کردند که تو خونه هاتون بمونید تا این پرستاران و پزشکان نیز به خانه هایشان بروند.

خب تا اینجا باید کامل متوجه چالش سیاه و سفید شده باشید و شاید بعضی سلبریتی ها منظورشان فقط این روزهای دردناک برای پرستاران عزیز کشورمان است.

 

لازم به ذکر است خیلی از ماها از حقیقت این چالش خبر نداریم و واقعا برخی هنرمندان عزیز کشورمان نیز وقتی عکس های قدیمی خودشان را به اشتراک میگذارند نشان میدهد که فقط هدفشان برای سرگرمی و سرگرم کردن مردم و دعوت بقیه به این چالش است.

در ادامه تعدادی از عکس هنرمندان را مشاهده می کنید که این روزها عکس های خودشونو با شرکت در این چالش به اشتراک گذاشتند.

سیاه-سفید-اینستاگرام۴

سیاه-سفید-اینستاگرام۳

سیاه-سفید-اینستاگرام۵

 

منبع: اقتصاد ۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها