|
کدخبر: 304170

ایا تکلیف کنکور در جلسه امروز عصر مشخص خواهد شد؟

رئیس مجلس درخصوص تعیین تکلیف کنکور گفت امروز بعدازظهر با حضور وزرای محترم و دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه‌ای خواهیم داشت.

آموزشی ایا تکلیف کنکور در جلسه امروز عصر مشخص خواهد شد؟

حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری با اشاره به طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور اظهار کرد: مدتی است که این طرح در نوبت رسیدگی است و مدتی است که زمانی آن نیز گذشته است و هر بار که ما درخصوص آن تذکر دادیم، گفته شد شورای انقلاب فرهنگی نظراتی در این خصوص دارد.

وی خطاب به رئیس مجلس افزود: من می دانم که شما نیز نسبت به این موضوعات حساس هستید و امروز چندصد هزار نفر جوان در آستانه کنکور نمی دانند که برای کنکور سال آینده براساس چه قانونی باید آزمون دهند و حق دارند که از الان تکلیف خود را بدانند و اگر خانواده این افراد را نیز لحاظ کنیم، چند میلیون نفر جمعیت منتظر تعیین تکلیف هستند و سوال من این است که آسیب دیدن سرمایه اجتماعی مگر به کجا ارتباط دارد؟ قطعاً یکی از مصادیق آن همین است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس تصریح کرد: اگر این طرح از ابتدا اشکال اساسی داشت، نباید در نوبت رسیدگی قرار می گرفت، اما حالا که گزارش کمیسیون به آن الصاق شده و آماده طرح است، باید تعیین تکلیف شود و صرف نظر از اینکه کدام نظر صحیح و یا غلط است، لازم است این موضوع روشن شود و با توجه به سوابق طرح یک فوریتی این موضوع می تواند در نوبت رسیدگی قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: بحث گندم را که از هفته قبل مطرح بود پیگیری کردیم و ان شاء الله به زودی مطالبات پرداخت می شود.

وی با اشاره به جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز بعدازظهر ساعت ۳ و نیم، جلسه این در این خصوص داریم و قطعا آنجا تصمیم گیری خواهد شد و در صحن مجلس در مسیر خود قرار خواهد گرفت و امروز بعدازظهر جلسه ای با حضور وزرای محترم و دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهیم داشت و ان شالله تصمیم اتخاذ خواهد شد.

منبع: پانا خبر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها