|
کدخبر: 298474

جزئیات مهم درباره فعالیت معلمان با ۳۰ سال سابقه

امکان ادامه خدمت برای معلمان با ۳۰ سال سابقه کار در لایحه پیشنهادی برنامه هفتم پیشنهاد شده است.

آموزشی جزئیات مهم درباره فعالیت معلمان با ۳۰ سال سابقه

احمدی لاشکی معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر آموزش و پرورش در کلاردشت یکی از دغدغه آموزش و پرورش را خروج نیرو‌هایی با ۳۰ سال سابقه کار اعلام کرد و افزود: ادامه خدمت برای معلمان با ۳۰ سال سابقه کار در لایحه پیشنهادی برنامه هفتم آورده شده است که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود آن را تصویب کنند.

او افزود: در این لایحه پیشنهاد شده است پاداش پایان خدمت ۳۰ ساله به این افراد پرداخت شود و آن‌ها ۵ سال دیگر بتوانند تمدید کنند تا آموزش و پرورش با نیرو‌های کارکشته مسیر آموزش را ادامه دهد.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار معلم با برگزاری آزمون‌های استخدامی در سال تحصیلی جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد، گفت: مرحله اول آزمون‌های استخدامی برای جذب بیش از ۲۵ هزار معلم ابتدایی و ۲ هزار و ۳۰۰ معلم مدارس استثنایی برگزار شده است.

احمدی لاشکی افزود: این افراد از بین سه برابر ظرفیت انتخاب شده اند و پس از گذراندن دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان به عنوان معلم به استخدام آموزش و پروش در می‌آیند.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مجوز جذب ۲۲ هزار و ۱۸۴ معلم برای دوره‌های متوسطه و کار و دانش و فنی و حرفه‌ای گرفته شده است که آزمون این افراد نیز ۱۲ مردادماه امسال برگزار می‌شود

احمدی لاشکی گفت: افراد پذیرفته شده نیز پس از گذراندن مصاحبه و گزینش برای آموزش راهی دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی می‌شوند.

او به وضعیت نیرو‌های حق التدریسی، خرید خدمات و نهضت سوادآموزی در نظام آموزشی کشور اشاره کرد و گفت: براساس لایحه برنامه هفتم ارائه شده به مجلس شورای اسلامی جذب نیروی جدید در این بخش ممنوع است.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هم اکنون ۱۷ هزار نیروی خرید خدمات در نظام آموزشی کشور فعالیت دارند افزود: درصورت نیاز منطقه مجدداً از ظرفیت این گروه که سابقه همکاری داشتند استفاده خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • معلم ارسالی در

    معلمی که ۳۰ سال در کلاس تدریس کرده باشد جسم و روحش مریض است توانایی تدریس را ندا رد بیش از این به دانش آموزان خیانت نکنید از مدیران و معاونین محترم بخواهید بعد ا ز ۳۰ سال پشت میز نشیتن ۵ سال هم به کلاس درس بروند و تدریس کنند

  • ناشناس ارسالی در

    بشین تا توفیقت بشه

  • ناشناس ارسالی در

    بدید تا بمونن و تمدید کنند
    هر چند همه این ها حرفه
    معلماها به این پا داش نیاز دارند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها