|
کدخبر: 288771

واریزی ویژه در جیب معلمان

علیرضا منادی گفت: مجلس از بودجه دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان به جیب معلمان آورد و حقوق ۸۰۷ هزار معلم بین ۲ و نیم تا ۵ و نیم میلیون زیاد شد.

آموزشی واریزی ویژه در جیب معلمان

علیرضا منادی گفت: حقوق معلمان بین ۲ و نیم تا ۵ و نیم میلیون زیاد شد.

علیرضا منادی گفت: مجلس از بودجه دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان به جیب معلمان آورد و حقوق ۸۰۷ هزار معلم بین ۲ و نیم تا ۵ و نیم میلیون زیاد شد.

او درمورد موضوع رتبه بندی معلمان افزود: رتبه بندی عنصر رقابت را در جامعه معلمان وارد کرد. حدود ۱۰۰ سال است تحولی در آموزش و پرورش کشور رخ نداده و به جز محتوای کتاب ها بعد از انقلاب، تحولی دیگر رخ نداد.مخالفت های شدیدی برای رتبه بندی وجود داشت.

کسانی مقابل رتبه بندی ایستادند که باور کردنی نبود‌. جمهوری اسلامی امروز پول خرج می کند تا ۵ سال بعد ببینیم نتیجه رتبه بندی خوب بوده یا نه؟ هدف رتبه بندی ارتقای شان معلم و کیفیت آموزش است و باید در زمان نتیجه را بررسی کرد.

او در آخر گفت: توجه کنید که بعد از رتبه بندی معلمی که دنبال شاخص رتبه نباشد، به کارمند تبدیل می شود و دیگر نمی تواند آموزش بدهند.

منبع: خبرنامه دانشجویان
  • بازنشسته ارسالی در

    سلام پس چرا حکم رتبه بندی معلمان بازنشست ه را صادر نمی کنند // ؟؟؟؟؟

  • یک معلم از بخت برگشته ارسالی در

    هدف رتبه بندی ارتقای شان معلم و کیفیت آم وزش است؟؟!! ، با 32 سال سابقه و مدرک فوق لیسانس و دانشجوی دکترا از دانشگاه دولتی (نه مدارک پولکی)، 15 میلیون تومان حقوق، با این گرونی و تورم وحشتناک، ارتقای شان معلم و کیفیت آموزش میاره؟؟!!
    یا خ یلی پستی، یا اینکه بی شعور هم هستی!

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی زحمت کشیدید .همش دروغ وچخان ،خداقوت ،نازی نازی ،گل پیازی ،

  • علی ارسالی در

    خدا لعنت کنه کسانی که این رتبه بندی رو ب رای ضایع کردن حقوق فرهنگیان ابداع کردند

  • ر.محمدی ارسالی در

    آقای منادی کم با اعتبار معلمان بازی کنند .چرا ما این مبلغ افزایش رو ندیدیم؟چرا وق تی به جیب کارمندان سایر ادارات از جیب دو لت واریز میکنن،این همه بلندگو نمیکند و م خفیانه افزایش ۵۰ درصدی فوق العاده ویژه ر و لحاظ میکنن؟

  • ناشناس ارسالی در

    بارتبه بندی مزخرفتون تموم حرمت وتلاش معلمین زیر سوال بردین وانگیزه ش از تدریس وآموزش ازبین بردین خدا ازتون نگذره

  • حسن ارسالی در

    خدا لعنتتون بکنه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها