|
کدخبر: 282489

خدمات گردشگری ویژه برای معلمان

 ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته کل کشور اعلام شد.

این تفاهم‌نامه به منظور ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته کل کشور به امضا رسید.

مراسم امضا تفاهم‌نامه ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به فرهنگیان کل کشور با حضور مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان و سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

این تفاهم‌نامه به منظور ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته کل کشور به امضا رسید.

در این تفاهم‌نامه که توسط سید ریاض‌الدین طباطبایی و صادق ستاری فرد سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به امضا رسید، ارائه خدماتی مانند تهیه بلیط هواپیما و قطار برای مسافرت‌های فرهنگیان، برگزاری تورهای زیارتی و تفریحی و آموزشی، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و همچنین سفرهای زیارتی عتبات عالیات پیش‌بینی‌شده است.

در این مراسم بر این موضوع تاکید شد که شرکت خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان است که مأموریت این هلدینگ و شرکت‌های تابعه، برنامه‌ریزی هدفمند و سیستماتیک با نگاه بر نیازمندی‌های فرهنگیان معزز نسبت به منظور ارائه خدمات متنوع و متناوب است.

او افزود: این شرکت تفاهم‌نامه‌ای را با بانک قرض‌الحسنه رسالت منعقد کرده که بر اساس آن به هر فرهنگی و اعضا خانواده آن‌ها برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات ۹ میلیون تومان وام بدون بهره تا سقف ۳۶ میلیون تومان با ارائه فیش حقوقی، کسر از حقوق و یک فقره سفته یا چک به بانک رسالت تعلق می‌گیرد.

 

 

منبع: مهر
  • هدایت حقی ارسالی در

    خاک بر سر آموزش و پرورش و لعنت بر چنین دیدگاه گداصفت . خجالت و شرم هم یه چیزی هست . اگه واقعا به معلم و علم احترام میذاری و ارزش قائل هستی حقوقش رو بالا ببر تا بتونه با انتخاب خودش هر جایی که میخواد بره گردش کنه . معلمی که امکان گذران زندگی معمولی و معیشت رو نداره و زیر خط فقره چه گردشی و چه سیاحتی ؟؟ کدوم احمقی برای معلم زیر خط فقر برنامه گردشکری می کشه و اون هم با وام ؟؟؟ لعنت بر مسئولین دزد و کثیف و دروغگو و خیانتکار که جامعه رو به این روز انداختن . صد لعنت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها