|
کدخبر: 281543

وعده جدید آموزش و پرورش برای معلمان و دانش آموزان

 سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ورود معاون اول رئیس جمهور به حوزه جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن دانش آموزان، گفت: نمی‌گذاریم هیچ دانش‌آموزی به خاطر مسائل مالی، بازمانده از تحصیل شود.

معصومه نجفی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش در نخستین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان عشایری آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) الگوی عبودیت و بندگی بود، لذا باید دانش آموزان را با سیره زندگی ایشان آشنا کنیم.

وی تاکید کرد: با بهره‌گیری از سبک زندگی فاطمی می‌توانیم آینده سازان کشور را در مسیر تعلیم و تربیت صحیح قرار دهیم.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ورود معاون اول رئیس جمهور به حوزه جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن دانش آموزان، گفت: نمی‌گذاریم هیچ دانش‌آموزی به خاطر مسائل مالی، بازمانده از تحصیل شود.نجفی با بیان این که سامانه‎ای برای شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل سراسر کشور راه اندازی شده، گفت: تلاش می‎کنیم بعد از شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، دلیل بازماندن آن‎ها از تحصیل را شناسایی کرده و به تلاش خواهیم کرد مشکلات دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را برای بازگشت به کلاس درس و مدرسه رفع کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‎های بالای استان کرمانشاه در حوزه برخورداری از معلمان ابتدایی، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت در جهت ارتقای آموزش دوره ابتدایی استفاده شود.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به توانمندی‎ها و استعداد های دانش‌آموزان عشایری داشت، گفت: باید در جهت شکوفایی استعداد های این دانش‌آموزان برنامه‌ریزی جدی صورت بگیرد.نجفی بر ضرورت برخورداری مدارس مقطع ابتدایی از امکانات ورزشی مناسب تاکید کرد و قول پیگیری در زمینه تجهیز مدارس به امکانات ورزشی را داد.

در ادامه این نشست سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از تعدادی از دانش‌آموزان خواست تا مشکلات و دغدغه‎های آموزشی مدارس خود را مطرح کنند.

نبود امکانات ورزشی و آزمایشگاهی، نبود فضای ساختمانی مناسب، نداشتن کتابخانه و… از جمله دغدغه‌های دانش‌آموزان مدارس عشایری استان کرمانشاه بود که از سوی دانش‌آموزان مطرح شد.

 

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها