|
کدخبر: 279304

رتبه‌بندی با حرکت جهادی وزیر در حال اجراست/ دارا بودن مالکیت ۱۰۲ هزار ملک توسط آموزش و پرورش

 معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی حدود یک میلیون ‌معلم کار سختی است اما با جدیت و حرکت جهادی و انقلابی وزیر آموزش و پرورش در حال عملیاتی شدن است.

آموزشی رتبه‌بندی با حرکت جهادی وزیر در حال اجراست/ دارا بودن مالکیت ۱۰۲ هزار ملک توسط آموزش و پرورش

 قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در همایش روسای ادارات حقوقی آموزش و پرورش استان‌های کشور با بیان اینکه اولین ماموریت کارکنان ادارات حقوقی ابتکار عمل در شناسایی ارتباطات تقنینی است که باید منعکس کننده نیازهای سیستم برای قانون گذاری باشد، اظهار داشت: واحدهای حقوقی باید نقش پیشینی و فعال داشته باشند و باید در واحدهای حقوقی از حوزه انفعالی به سمت فعالیت صرف اثر بخش حرکت کنیم.

وی، آموزش و توانمندسازی مدیران اجرایی و کارشناسان حقوقی در راستای مستندسازی املاک آموزش و پرورش را به عنوان یک اصل در حوزه حقوقی برشمرد و گفت: تحقق این مهم را یکی مهمترین اهداف این همایش دانست.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش احصا مسائل اولویت‌دار آموزش و پرورش با دانش حقوقی را ضروری دانست و تاکید کرد: مسائل اولویت‌دار آموزش و پرورش باید توسط مسئولان حقوقی به مدیران ارائه شود.

وی با بیان اینکه رتبه‌بندی معلمان بعد از ۱۰ سال در حال اجراست، گفت: رتبه‌بندی حدود یک میلیون ‌معلم کار سختی است اما با جدیت و حرکت جهادی و انقلابی وزیر آموزش و پرورش در حال عملیاتی شدن است.

احمدی‌لاشکی بر شناسایی و مدیریت تعارض منافع و بستن گلوگاه‌های فساد اداری تاکید کرد و افزود: معلمان بالاترین اعتماد اجتماعی را در جامعه دارند و این سند افتخار معلمان است که در بین مردم پاک‌ترین، معتمدترین و تلاشگرترین هستند.

وی با اشاره وجود ۱۰۲ هزار ملک در آموزش و پرورش کشور گفت: بارزترین وجه این اجلاس حفظ حقوقی اموال و دارایی آموزش و پرورش کشور است؛ مدارس هدیه مردم است و باید امانت داری کنیم پس تثبیت مالکیت دولت در آموزش و پرورش را باید با جدیت دنبال کنیم.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه استان کرمان ۶ هزار و ۲۰ کد مدرسه دارد که از این تعداد ۵ هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی فعال هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به وجود ۶۷۰ هزار دانش‌آموز در سطح استان کرمان، گفت: ۴۷ هزار معلم در حال خدمترسانی به این دانش آموزان هستند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: وظیفه داریم برای تمامی املاک مربوط به آموزش و پرورش سند ثبتی در ثبت اسناد کشور صادر و به مسؤولان آموزش و پرورش تقدیم کنیم.

اکبر نیکزاد امروز در همایش روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش سراسر کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: امروز تفاهم‌نامه سه‌جانبه مابین آموزش و پرورش، بنیاد مسکن کشور و سازمان ثبت و املاک کشور امضا می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: وظیفه داریم برای تمامی املاک مربوط به آموزش و پرورش سند ثبتی در ثبت اسناد کشور صادر و به مسؤولان آموزش و پرورش تقدیم کنیم و این کار ارزشمندی است.

نیکزاد بیان داشت: با این کار املاک و ساختمان‌های وزارتخانه آموزش و پرورش سنددار می‌شود و برنامه‌ریزی‌ها برای مسؤولان راحت‌تر است.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: مجلس شورای اسلام ظرفیت قانونی مانند تهاتر را مطرح کرده که با سنددار شدن املاک، آموزش و پرورش می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند.

 

 

منبع: تسنیم
  • علی ارسالی در

    آقای لاشکی کدام کارجهادی بعد ازچند سال سروته رتبه بندی را زدیدکه عملا درمعیشت ،افزایش تاثیری ندارد آن هم وعده سرخرمن م یدهید
    اگروزیر جهادی داشتیم پاداش پ ایان خدمت فرهنگیان بیش از ۱۴ماه پرداخت م ی شدنگران نباش سرپستت هستی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها