|
کدخبر: 279037

تذکر نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درباره پاداش پایان خدمت معلمان و بیمه تکمیلی فرهنگیان

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و ضرورت حل مشکل بیمه تکمیلی فرهنگیان را قرائت کرد.

آموزشی تذکر نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درباره پاداش پایان خدمت معلمان و بیمه تکمیلی فرهنگیان

 سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر محمدرضا صباغیان نماینده بافق به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تجمل گرایی  و اشرافی گری در جامعه به خصوص در مراسم عزا و ترحیم.

- تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم دوبانده شدن محور جاده‌ای دهگلان و سایر جاده‌های این حوزه انتخابیه و توجه به زیرساخت‌های این حوزه.

- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت افزایش توجه به بهورزان و خانه‌های بهداشت.

- تذکر کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت دو بانده نمودن جاده حادثه خیز اسدآباد – آجین به کنگاور.

- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم تبدیل وضعیت کارکنان و فرزندان ایثارگر در موسسات و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت صمت.

- تذکر مصطفی نخعی نماینده نهبندان و سربیشه و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در اجرای طرح مسیر آتشکده شهرستان نهبندان.

- تذکر علی جدی نماینده شیروان و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در عملیات ساخت مسکن ملی در استان خراسان شمالی به خصوص شیروان.

- تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و جمعی از نمایندگان به وزرای اطلاعات، بهداشت و علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم بکارگیری اساتید متعهد به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی.

- تذکر غلامحسین رضوانی نماینده تهران و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم بکارگیری مدیران متعهد برای اجرای طرح‌های نیمه تمام.

- تذکر سارا فلاحی نماینده ایلام و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم پرداخت بودجه مصوب دستگاه‌ها توسط سازمان برنامه و بودجه.

- تذکر کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در عملیات اجرایی مسکن ملی در استان همدان به خصوص شهرستان اسدآباد.

- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر نیرو:  لزوم ارائه خدمات برق به منازل مسکونی داخل محدوده شهر و روستا.

- تذکر مهدی عسگری نماینده کرج و جمعی از نمایندگان به آقای صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت رسیدگی ویژه به بیمارستان البرز به عنوان تنها مجموعه بیمارستان تأمین اجتماعی در کرج.

- تذکر ولی اسماعیلی نماینده گرمی به وزیر راه و شهرسازی: لزوم آسفالت راه‌های روستایی این حوزه انتخابیه و توجه به زیرساخت‌های این حوزه انتخابیه.

- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به وزیر آموزش و پرورش: لزوم پرداخت پاداش پایان خدمت معلمین و ضرورت حل مشکل بیمه تکمیلی فرهنگیان.

- تذکر بهزاد رحیمی نماینده سقز به وزیر آموزش و پرورش:  لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰.

- تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته.

- تذکر محمدرضا صباغیان نماینده بافق به وزیر دادگستری: لزوم اصلاح قانون و برخورد یکسان با انواع سرقت‌ها.

- تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به وزیر کشور: لزوم ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز در کشور.

 

  • مسعودی ارسالی در

    ضمن تشکر از نماینده محترم مردم رشت جناب احمدی ،
    ظاهراً در مملکت ما قانون و قانونگذار سنبلیک می‌باشد ، برخی از مسئولین مانند روسای آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه هیچ اهمیت و توجه ای به تذکرات نمایندگان محترم مردم در مجلس نداشته و ندارند مانند عدم پرداخت بموقع پاداش پایان خدمت فرهنگیان که سال ۱۴۰۰ بازنشسته شدند با توجه به دغدغه نمایندگان مردم در مجلس انجام نشد ، تاخیر یک سال و نیم در پرداخت با توجه به تورم روزانه ؟. تو خود حدیث مفصل بخوان از این دولت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها