|
کدخبر: 271095

خبر مهم درباره سامانه رتبه بندی معلمان

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سامانه رتبه‌بندی معلمان آماده شده است، گفت: در سی و ششمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش، موضوع رتبه‌بندی و فرایند اجرای آن بررسی و اعلام می‌شود.

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: قانون رتبه‌بندی معلمان با دستور وزیر آموزش و پرورش به مرحله عملیاتی شدن رسیده است.

وی ادامه داد: سامانه ایجاد شده است و به‌زودی سامانه را باز می‌کنیم تا معلمان اطاعات لازم را وارد سامانه‌ کنند؛ بعد از آن هم فرایند انجام شده و احکام صادر خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: در سی‌وششمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش‌ و پرورش، موضوع رتبه‌بندی مورد توجه است و در یکی از کمیسیون‌های تخصصی به آن می‌پردازیم؛ همچنین ما آنجا دستورات لازم را به رؤسا می‌دهیم که چطور باید رؤسای آموزش و پرورش در سراسر کشور، رتبه‌بندی را عملیاتی کنند. 

 

منبع: فارس
  • احمدی ارسالی در

    سلام.مگربازنشستگان بعداز31/6/1400نبایدرت به بندی شوند اخه هیچ گونه اسمی ازاین قشر ازنحوه ی رتبه بندی وثبت مستندات به میان نیامده است.همچنین چرا واریزی علی الحساب جدیدشامل انها نمی شود مگرقرارنیست که بعد ازحذف شرط دوسال رتبه بندی گردند؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها