|
کدخبر: 270985

تذکر نماینده مجلس درباره معلمان و کارگران

نماینده مردم لارستان در مجلس یازدهم بیان کرد: رئیس جمهور به داد معلمان و کارگران برسند، با توجه به قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس امیدواریم همه کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

حسین حسین زاده در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: عاشورا یعنی ایستادگی در برابر ظلم و ستم و همراهی با ولایت و انقلاب ما مدیون همه شهدا به ویژه شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و حریم اهل بیت (ع) است و سران فتنه، دشمن نظام و انقلاب ما هستند و جایگاهی در بین مردم ندارند.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس یازدهم افزود: از رئیس جمهور مردمی بابت سفرهای استانی تشکر می کنم و خواهشمندیم به داد معلمان و کارگران برسند، با توجه به قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس امیدواریم همه کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

وی ادامه داد: از هلال احمر در بحث امدادرسانی سیل تشکر می کنیم و خواهشمندیم دولت نسبت به پرداخت بیمه و خسارت های کشاورزان، دامداران و کسبه اقدام کند. همچنین از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهشمندیم بررسی کنند و ببینند کدامین شهرستان برای ارتباط با بخش مرکزی خود از دو شهرستان دیگر عبور می کند و چرا جاده چک چک آن هم ۱۷ کیلومتر از ۳۴ کیلومتر آن با مخالفت مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس مواجه می شود.

حسین زاده در تذکرات پایانی خود خطاب به استاندار فارس گفت: از ایشان می خواهم نسبت به تعیین محدوده جغرافیایی دو شهرستان لار و گراش ورود کرده و یکبار برای همیشه به این اختلاف پایان دهد و باعث وحدت و همدلی مردم جنوب فارس شود و از وزیر راه و سازمان هواپیمایی خواهشمندم هر چه سریعتر نسبت به راه اندازی کارگوی فرودگاه لارستان و برقراری پرواز از لارستان به عتبات عالیات اقدام نماید و از وزیر آموزش و پرورش نیز انتظار داریم نسبت به اجرای رتبه بندی معلمان و توجه به مطالبات این قشر اقدام نماید.

منبع: خانه ملت
  • معلم گرسنه ارسالی در

    حتی اگر این حقه بندی به رتبه بندی هم تبد یل بشه بازهم معلمان از تمام کارمندان دیگ ر وزارتخانه ها فقیرتر هستند چون هیچ مزای ایی ندارند.

ارسال نظر