|
کدخبر: 269809

تلاش آموزش و پرورش برای رفع دغدغه خانواده ها

استاندار سمنان با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر در سمنان گفت: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید دغدغه خانواده‌ها را در زمینه مصرف مواد مخدر رفع کنند.

سیدمحدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان، فرارسیدن ماه محرم و عزای حسینی و همچنین فوت تعدادی از هم‌وطنان و هم‌استانی‌های سمنانی را به علت جاری شدن سیل در مناطق مختلف کشور تسلیت گفت.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور مسؤولان کشوری کشور و جمعی از وزرا در تهران برگزار شد، از استان سمنان به همراه استان آذربایجان شرقی به جهت انجام اقدامات مناسب در بحث مبارزه با مواد مخدر تقدیر به عمل آمد.

استاندار سمنان اضافه کرد: در جمع‌آوری معتادان متجاهر بسیار مناسب عمل شد که از تلاش مسؤولان و همچنین همراهی مردم تشکر می‌شود.

هاشمی بیان کرد: لازم است در دانشگاه‌ها و همچنین آموزش و پرورش اقدامات بیشتری برای مقابله با مواد مخدر انجام شود تا خانواده‌ها دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

وی تصریح کرد: بنا بر تأکید مقام معظم رهبری باید تلاش شود تا فرهنگ‌سازی این موضوع در اجتماع بیش از گذشته صورت پذیرد و از این‌رو، لازم است از ظرفیت روحانیت، کانون‌های بسیج، مساجد و همچنین تکایای عزاداری ماه محرم در این ایام استفاده شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه برای مقابله با بلای خانمان‌سوز اعتیاد باید تمهیدات نو اندیشیده شود، گفت: از تشکل‌ها، سمن‌ها و کانون‌های بسیج تقاضا داریم تا اقدامات لازم را برای کاهش تقاضای مواد مخدر در جامعه انجام دهند.

هاشمی بیان کرد: اقدامات لازم باید با محوریت خانواده‌ها انجام شود تا بتوانیم از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

منبع: فارس

ارسال نظر