|
کدخبر: 267333

برنامه آموزش و پرورش برای اوقات فراغت دانش آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: ۲ هزار پایگاه اوقات فراغت در مراکز آموزشی، کانون‌ها و دارالقرآن‌های آموزش و پرورش با برگزاری‌ کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف در تابستان امسال فعال خواهد شد.

مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان ظهر امروز در آئین تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن، عترت و نماز و مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان شهرستان دهاقان ضمن تقدیر از دانش‌آموزان شرکت‌کنده در این مسابقات اظهار داشت: شیوع بیماری منحوس کرونا  در ۲ سال گذشته و به دنبال آن تعطیلی آموزش حضوری، منجر به تعطیلی یا نیمه‌ تعطیلی  فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی شد و خدارا شاکریم که با شکست‌دادن موج‌های این بیماری و کاهش محدودیت‌ها مجدد می‌توانیم فعالیت‌ها را از سر بگیریم.

وی با بیان این‌که باید تابستان را غنیمت بدانیم و به نحو احسن از آن بهره‌گیری کنیم خطاب به اولیا و دانش‌آموزان گفت: به جهت افزایش شور و نشاط در دانش‌آموزان خواهشمندیم خانواده‌ها عرصه را برای شرکت دانش‌آموزان در کلاس‌های تابستانه فراهم کنند و خود دانش‌آموزان نیز بر این امر اهتمام داشته باشند.

نم‌نبات با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و استفاده از گوشی‌های همراه گفت: استفاده بیش از حد و نادرست از فضای مجازی موجب ایجاد آسیب‌های روحی، روانی و جسمی خواهد شد و در این زمینه باید تعادل رعایت شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان با اشاره به اقدامات این اداره‌کل برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: ۲ هزار پایگاه اوقات فراغت در مراکز آموزشی، کانون‌ها و دارالقرآن‌های آموزش و پرورش با برگزاری‌ کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف در تابستان امسال فعال خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری اردو‌های سیاحتی و زیارتی برای دانش‌آموزان گفت: بسته‌های اردویی مختلفی برای پایگاه‌های اوقات فراغت تعریف خواهد شد و دانش‌آموزان می‌توانند در آن شرکت کنند.

نم‌نبات با اشاره به تشییع با شکوه معلم شهید محمود دهقانی در شهرستان گفت: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدایی که امنیت و آسایش خود را مدیون‌شان هستیم بسیار حائز اهمیت است، آموزش و پرورش دهاقان در سال‌های گذشته با برگزاری یادواره شهدا در تمامی مدارس شهرستان اقدام شایسته‌ای انجام داد.

به گزارش فارس،  ظهر امروز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و جمعی از کارشناسان این اداره کل و مسؤولین شهرستانی، از برترین‌های مسابقات  قرآن و عترت و نماز،مسابقات فرهنگی هنری و جشنواره سفیران سلامت تجلیل به عمل آمد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها