|
کدخبر: 261457

تلاش آموزش و پرورش برای رفع مشکلات اولیا

سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۴ از برگزاری دیدارهای مردمی در مساجد به منظور آگاهی از مشکلات خانواده‌ها و پیگیری برای حل آنها خبر داد.

 اولین دیدار مردمی قاسم بیانی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴، در مسجد حضرت علی بن الحسین(ع) در راستای تکریم ارباب رجوع و ملاقات مردمی و عمومی جهت پیگیری مشکلات مردم و تبیین سیاست‌های آموزش و پرورش و مشارکت اولیا در مدارس برگزار شد.

در ابتدا بیانی سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۴ از حجت‌الاسلام محمدرضا حاتم پوری امام جماعت مسجد علی ابن الحسین جهت حمایت و هماهنگی‌های لازم بابت این دیدار صمیمانه مردمی تشکر کرد.

وی در ادامه گفت: هدف از این برنامه این است که یک روز در هفته در خدمت مردم همراه با اقامه نماز جماعت در مساجد باشیم و از نزدیک به صحبت‌ها، نظرات و مشکلات آنها گوش دهیم و حل مشکلات را پیگیری کنیم همچنین خانواده‌ها از سیاست‌های  آموزش و پرورش مطلع و آگاه شوند.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۴ مطرح کرد: اگر چه سه‌شنبه  هر هفته در اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴  از اوایل آغاز ساعت کاری تا اقامه نماز ظهرو عصر دیدار و ملاقات مردمی داریم ولی با این حال درراستای تکریم مردم و رسیدگی بهتر به مطالبات در مساجد حضور پیدا خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    خداازتون نگذره به حق امام حسین ع این اضط راب واسترسی که به بچه ها و اولیا وارد کر دید .معلمها اصلا اموزش نداشتند اون درس ه ایی که تو شاد تدریس کرده بودند بقیه رو ت وکلاسهای حضوری تدریس کردن .از اول کتاب اموزش ندادند .تا دانش اموزی که یاد نگرفت ه اموزش ببینه .الان هم کلاس های تقویتی ک ه پدر ومادرهای تواین گرونی باید بدن تا ن مره بگیرن .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها