|
کدخبر: 264813

راه اندازی قرارگاه جدید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: قرارگاه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان با حضور تمام ارکان نظام تعلیم و تربیت راه اندازی شده است.

ابوالقاسم اکبری اظهار داشت: هدف اصلی آموزش و پرورش در دوران مدیریت جدید در دولت سیزدهم٬ آوردن تمام استعدادهای نظام تعلیم و تربیت به کف میدان آموزش کشور است.

وی افزود: نخستین استانی هستیم که قرارگاه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان با حضور تمام ارکان نظام تعلیم و تربیت راه اندازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به هدف تعلیم و تربیت برای تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی٬ گفت: ۱۸۸ هزار دانش آموز و ۲۰ هزار هنر آموز در مجموعه آموزش و پرورش استان تحصیل می‌کنند که این امانت‌ها باید با نگاه تربیتی در مدارس آموزش ببینند.

اکبری تصریح کرد: در المپیاد مرحله اول دانش آموزشی٬ ۳۶۵ دانش آموز در رشته‌های مختلف گام اول را طی کردند که به مرحله دوم راه یافتند. ۷ دانش آموز استان صاحب عناوین برتر در المپیادهای سال گذشته شدند که موجب افتخار است.

وی گفت: دانش آموز برتر استان امسال به المپیاد دانش آموزی کشور ایتالیا اعزام می‌شود. یقین داریم سایر دانش آموزان استان هم در المپیادها افتخار آفرینی می کنند. همچنین ۱۳۶۰۰ معلم استان هم خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید با قوت و دانش و مطالعه بیشتر آماده می‌کنند. ۴۰۲ معلم استان اثرات پژوهشی خود را ارائه کردند که ۶ نفر در ارزیابی کشوری صاحب اثر برتر شدند. از ۱۰ معلم برتر کشوری یک معلم اهل خراسان شمالی است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر