|
کدخبر: 264589

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش درباره ترمیم مراکز آموزشی

وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفرهای استانی برای اتمام و ترمیم بناهای آموزشی پرداخت شده است که استان هرمزگان نیز سهم قابل قبولی از این اعتبارات دارد.

آموزشی خبر خوش وزیر آموزش و پرورش درباره ترمیم مراکز آموزشی

یوسف نوری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌‌فقیه در استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص تحقق تمدن نوین اسلامی، اظهار داشت: زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی در آموزش و پرورش است و این وزارت‌خانه نقش مهمی را در این حوزه ایفا می‌کند.

وی با ذکر این نکته که فرسودگی تجهیزات در مدارس جنوبی بسیار سریع اتفاق می‌افتد، ابراز کرد: تاکنون هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفرهای استانی برای اتمام و ترمیم بناهای آموزشی پرداخت شده است که استان هرمزگان نیز سهم قابل قبولی از این اعتبارات دارد.

نوری با ذکر این نکته که با کمبود نیروی انسانی روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: مسئولان مستقر در استان هرمزگان که با شریط فرهنگی و محیطی منطقه آشنایی دارند باید اقدام به تدوین برنامه‌ای عملی و علمی برای حل مشکل منابع انسانی کنند چرا که با بخش‌نامه از بالا به پایین نمی‌توان این چالش را برطرف کرد و نیازمند نگاه بومی و منطقه‌ای در اتخاذ تصمیمات هستیم.

وی با ذکر این نکته که بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه علمیه و روحانیون در دستور کار است، ابراز کرد: از ظرفیت نهاد روحانیت به عنوان مهم‌ترین نهاد تاثیرگذار استفاده شود تا بخشی از تحولی بنیادین از این طریق محقق شود.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها