|
کدخبر: 259994

فروشگاه کتاب جعفری نوین؛ مرجع کتب تخصصی پزشکی

آموزشی فروشگاه کتاب جعفری نوین؛ مرجع کتب تخصصی پزشکی

مطمئنا یکی از سخت‌ترین کارها برای هر دانشجوی رشته پزشکی، پیدا کردن کتاب‌های دروس تخصصی است که در آن تحصیل می‌کند؛ اما با فروشگاه جعفری نوین، به عنوان فروشگاه تخصصی کتاب‌های پزشکی دیگر مشکلی برای دانشجویان پزشکی جهت پیدا کردن کتاب‌های تخصصی مدنظرشان وجود ندارد؛ چراکه می‌توانند هر کتاب تخصصی در هر رشته‌ای از پزشکی را که مدنظر دارند در این فروشگاه بیابند. دانشجویان هم می‌توانند به صورت حضوری و هم غیر حضوری به فروشگاه جعفری نوین مراجعه کنند. جهت مراجعه غیر حضوری به فروشگاه کتاب جعفری نوین می‌توانید از سایت این فروشگاه به نشانی www.jafaripub.com استفاده کنید.

تخصصی‌ترین کتاب‌های پیراپزشکی در انتشارات جعفری نوین

پیراپزشکی شامل متخصصینی، با فنون مختلف و کامل کننده کادر درمان هستند که این گروه بعد از تایید پزشک کار خود را شروع می کنند. اتاق عمل، پرستاری، رادیولوژی، فوریت های پزشکی و... رشته های پیرا پزشکی را شامل می شوند. دانشجویان زیادی جذب رشته های پیراپزشکی می شوند پیراپزشکان متخصص در کار و رشته خود هستند. شما می توانید انواع کتاب های پیراپزشکی را از فروشگاه انتشارات جعفری نوین خریداری کنید.

کتب پزشکی ترم اول پزشکی و پیراپزشکی تقریبا مشترک بوده و برخی از این کتاب ها پیش نیازهای لازم برای ورود به رشته پزشکی است. یکی از رشته های پرطرفدار پیراپزشکی، مامایی است. در این مقاله برخی از کتب پزشکی این رشته را به شما معرفی و چگونگی تهیه آن را برای شما به اشتراک میگذاریم. با ما همراه باشید.

اصول و فنون پرستاری و مامایی یکی از کتب پزشکی پایه و لازم برای رشته مامایی است. این درس برای رشته پرستاری و مامایی مشترک بوده و محتوای آن شامل اصول اولیه و پایه خدمات رشته پرستاری و مامایی است. برای تهیه کتب پزشکی وارد سایت معتبر جعفری نوین شده و بدون دغدغه کتب پزشکی خود را خریداری کنید.

جنین شناسی پزشکی یکی از کتاب های رشته مامایی است محتوای این کتاب شامل عکس های دو بعدی روند رشد جنین است. کتب پزشکی شامل اصول و فنون مامایی روش کار در اتاق عمل، روانشناسی عمومی، سلول و بافت شناسی، بیوشیمی و کتب پزشکی عمومی و تخصصی دیگر رشته مامایی و پرستاری هستند همگی کتب پزشکی مرتبط را می توانید از سایت معتبر جعفری نوین تهیه کنید.

انتشارات جعفری نوین؛ ارائه‌دهنده انواع کتاب‌های دندانپزشکی

دندانپزشکی

 پاتولوژی آسیب شناسی دهان، فک و صورت یکی از کتاب های رشته دندانپزشکی است که مبحث اصلی آن تشخیص و حل مشکلات بیماران است می پردازد. این کتاب دارای تصاویر میکروسکوپی و دقیق با استفاده از تصویر های کلینیکی و رادیوگرافی بیماران است. در این کتاب به روش های درمانی و تفهیم بهتر مطالب پرداخته شده است. کتاب آسیب شناسی مجموعه کاربردی برای شناخت و درمان آسیب های دهان همراه با نمای بیماران است.. شما می توانید برای خرید کتاب دندانپزشکی پاتولوژی آسیب شناسی دهان، فک و صورت به فروشگاه اینترنتی انتشارات جعفری نوین مراجعه کنید.

کتاب آناتومی و مورفولوژی دندان یک کتاب خودآموز برای دانشجویان و تکنسین های دندانساز است و درک خوب و آسانی از آناتومی و ساختار دندان به دانشجویان می دهد. در حال حاضر این کتاب پرکاربردترین کتاب در زمینه آناتومی دندان در رشته دندانپزشکی است.

پاتولوژی دهان رگزی یکی دیگر از کتاب های تخصصی رشته دندانپزشکی است. این کتاب در زمینه پاتولوژی دهان، فک و صورت بسیار جامع است و یادگیری آن برای متخصصین دندانپزشکی لازم است. این کتاب یکی از منابع آزمون بورد تخصصی در رشته پاتولوژی دهان، فک و صورت بوده در زمینه ضایعات مختلف در نواحی دهان، فک و صورت بسیار کاربردی برای دانش آموختگان دندانپزشکی است.

بافت شناسی انسانی جزء دروس پایه و اولیه رشته علوم پزشکی و همچنین دندانپزشکی و دارو سازی است. رفرنس بافت شناسی برای رشته دندانپزشکی و داروسازی یک منبع جامع و یکتا است کتاب جان کوئیرا رفرنس بافت شناسی، ترجمه های مختلفی از آن وجود دارد. کتب پزشکی دیگر در این زمینه شامل، ارتودنسی پروفیت، اندودنتیکس، بیوشیمی هارپر، تشخیص و درمان ضایعات دهان و دندان، جراحی های دهان و دندان، بیماری های غدد بزاقی و... می باشد.

بهترین و سریع‌ترین راه برای خرید کتاب‌های پزشکی

کتاب

تا به اینجای مطلب سعی داشتیم به کتب پزشکی رشته های پیراپزشکی و دندانپزشکی بپردازیم. سایت اینترنتی جعفری نوین این امکان را برای خریداران کتب پزشکی فراهم آورده است که بدون دغدغه کتاب مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت اینترنتی خریداری کنند این سایت با داشتن کادری مجرب و متخصص کتب پزشکی را در اختیار دانشجویان و دانش پژوهان قرار می دهد.

سایت جعفری نوین هیچ کتاب دست دومی را به فروش نمی رساند و تمامی کتاب ها نو و چاپ جدید هستند این سایت نماد الکترونیکی دارد و داشتن این نماد برای سایت نشانه معتبر بودن است. حوزه کاری انتشارات جعفری نوین اختصاص به کتاب های علوم پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، دندانپزشکی دارد. کتاب های علوم پزشکی زبان اصلی در این سایت به نشانی www.jafaripub.com موجود است و دانشجویان با مراجعه به سایت جعفری نوین به راحتی می توانند کتاب مد نظر خود را تهیه کنند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها